yamaha rx-a 810 aventage og oppover

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 16 av 16
    Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

yamaha rx-a 810 aventage og oppover

er det noen som skal gå for innkjøp for ein av disse , litt spennende denne 2012 serien fra yamaha...

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation

lurer rett og slett på om jeg skal , slå til på ein sånn reciver
    har fått oppgradering syken nå hmmmmm , vi får se hva tiden bringer

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De er sikkert bra, men de "gamle" RX-V1067/2067/3067 dumpes jo for tiden, og er fortsatt knallbra. Største forskjellen er vel at de ikke støtter iPhone direkte med USB kabel. Selv kjøpte jeg en RX-V 2067 og er kjempefornøyd. Funker som ett skudd, også sammen med PS3 Media Server og DLNA. Spiller FLAC og MP3 så det suser!

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av alagerqv
    De er sikkert bra, men de "gamle" RX-V1067/2067/3067 dumpes jo for tiden, og er fortsatt knallbra. Største forskjellen er vel at de ikke støtter iPhone direkte med USB kabel. Selv kjøpte jeg en RX-V 2067 og er kjempefornøyd. Funker som ett skudd, også sammen med PS3 Media Server og DLNA. Spiller FLAC og MP3 så det suser!
    er fornøyd med yamahaen min rx-v767 jeg og , er ikke så lenge siden jeg kjøpte den helt ny , 2-3 mnd siden...jeg og bruker ps3 med dnla og som media server , men jeg bruker pcen eller mobilen som overføring...skal kjøpe exstra ustyr på yamahaen senere vist jeg får bruk før det...

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tror ikke det er så sinnsyke forskjeller på nye aventage serien dems og fjorårets serie og du får nok mer for pengene med en 2067 fra lsound om dagen feks

Sitter med en 2067 selv og er helt knall lyd her

Kan jo gå for 1010 eventuelt? :P

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av MR.Chill
    tror ikke det er så sinnsyke forskjeller på nye aventage serien dems og fjorårets serie og du får nok mer for pengene med en 2067 fra lsound om dagen feks

Sitter med en 2067 selv og er helt knall lyd her

Kan jo gå for 1010 eventuelt? :P
    nei hva skal jeg med ein større yamaha , er fornøyd med den jeg har...er knall bra lyden hos meg , er nede på - 8 på yamahaen så begynner det og bli så høgt at det er nesten , ikke å værende i rommet, men enda så kan jeg skru opp til + 16 , og det er så rein og fin lyd heile veien , og det kan jeg takke rotelen før , den har rett og slett stål kontroll på frontene...så jeg er meget fornøyd

Intermediate audioB sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Trondheim
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sinnssykt lyst til å slå til på RX-V2067 mens den er på tilbud, men har ikke penger til det akkurat nå. Ny pc står øverst. Så får vel bare spare til RX-A2010 isteden Den er jo fryktelig pen. Blir en fin arvtaker til min 1900. 1010 ser jeg bort ifra i og med at man får den ekstra bildeprosesseringen med 2010/3010. Må jo ha det! Sant? Leker ikke butikk! Hehe.
    Hifi: Yamaha - Monitor Audio - Kimber Kable - Denon - Panasonic - Sony

Headfi: Focusrite Forte - B&W P7 - Grado SR325e

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av audioB
    Har sinnssykt lyst til å slå til på RX-V2067 mens den er på tilbud, men har ikke penger til det akkurat nå. Ny pc står øverst. Så får vel bare spare til RX-A2010 isteden Den er jo fryktelig pen. Blir en fin arvtaker til min 1900. 1010 ser jeg bort ifra i og med at man får den ekstra bildeprosesseringen med 2010/3010. Må jo ha det! Sant? Leker ikke butikk! Hehe.
    har jeg vert deg så har jeg ville slått til på , yamaha rx-v2067...er ikke store forskjellen på di , sammenlign di så skal du få se

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tceteams hjemmekino
    nei hva skal jeg med ein større yamaha , er fornøyd med den jeg har...er knall bra lyden hos meg , er nede på - 8 på yamahaen så begynner det og bli så høgt at det er nesten , ikke å værende i rommet, men enda så kan jeg skru opp til + 16 , og det er så rein og fin lyd heile veien , og det kan jeg takke rotelen før , den har rett og slett stål kontroll på frontene...så jeg er meget fornøyd
    ?

Hvis du ikke er interrisert i en større Yamaha, hvorfor nevnte du at du hadde lyst til å kjøpe en da? hehe :P

Virker jo her som du allerede er fornøyd så da trenger du jo ikke kjøpe en ny, men jeg kom med en mening siden jeg fikk inntrykket av at du ville ha en ny og større en.

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av MR.Chill
    ?

Hvis du ikke er interrisert i en større Yamaha, hvorfor nevnte du at du hadde lyst til å kjøpe en da? hehe :P

Virker jo her som du allerede er fornøyd så da trenger du jo ikke kjøpe en ny, men jeg kom med en mening siden jeg fikk inntrykket av at du ville ha en ny og større en.
    det fristet og kjøpe yamaha rx-a 810 ,kjøpesyken vettu he he...men jeg fant ut det at det er ikke store , forskjellen på di...så da beholder jeg den som jeg har nå , et år til tenker jeg . så blir det vel bytting , trur dama har blitt litt forbanna , vist jeg allerede har kjøpt meg ny nå . yamahaen jeg har nå ble jo kjøpt på slutten av juli i år , så den er jo bare noen mnd gammel he he men skal jeg kjøpe meg reciver neste gang nå , så blir det nok ein større yamaha ja...

Intermediate borabora sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    527
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har kjøpt f.eks A810 og har noen erfaringer her?

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv Yamaha A2010. Meget fornøyd!
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Intermediate uGn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Halden
    Poster
    1,257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har bestilt 3010 men er en ~3 uker+ leveringstid på de, så får smøre meg med tolmodighet
    I grunn ganske nysgjerrig på 3010 vs. Z7 da de ligger likt i pris, hvem som er best på ren lydkvalitet og rom.korreksjon.

Intermediate borabora sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    527
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av americanFord
    Har selv Yamaha A2010. Meget fornøyd!
    Høres bra ut.
    Vet du hvordan disse er lydmessig iforhold til den vanlige serien til Yamaha?
    Evt hvordan de er oppimot nyere forsterkere fra andre merker. Fant bare en test men skulle likt å visst mer.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor mye forskjell er det egentlig på de forskjellige modellene i rx-a serien?
    Bildeprosessering har jeg vel ikke bruk for, bruker kinoen kun til bluray. Skal bruke effektforsterker så forsterkerdelen er heller ikke viktig. Kan alle modellene kjøre front presence og surr. back samtidig?

og ellers forskjell mellom rx-v og rx-a... ?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har rx-v 3067 og denne funker kanon.