Yamaha RX-V667 vs Onkyo TX-NR609S

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Yamaha RX-V667 vs Onkyo TX-NR609S

Jeg hadde planer om å kjøpe Yamaha'n, men så er den utsolgt OVERALT!
    Da må jeg se etter alternativer, og jeg fant Onkyo'en til 3.300kr. Hvordan er den sammenlignet med Yamaha?

Den skal foreløpig kun drive klipsch rf 62, men jeg har planer om å bygge på til et 5.1 etterhvert.
    Film er viktigst, men det gjør ikke noe med god musikklyd også.

Trenger noen kjappe svar, tenkte å bestille i kveld!

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EvenAug
    Jeg hadde planer om å kjøpe Yamaha'n, men så er den utsolgt OVERALT!
    Da må jeg se etter alternativer, og jeg fant Onkyo'en til 3.300kr. Hvordan er den sammenlignet med Yamaha?

Den skal foreløpig kun drive klipsch rf 62, men jeg har planer om å bygge på til et 5.1 etterhvert.
    Film er viktigst, men det gjør ikke noe med god musikklyd også.

Trenger noen kjappe svar, tenkte å bestille i kveld!
    Onkyo'en kan du ikke koble til effektforsterker. Det kan du på Yamaha, hvis dette har noe betydning for fremtiden.
    Jeg har testa 609 og nå har jeg 767 på mine Klipsch Rf 62 og Yamaha har nok litt mer pondus hvis du vil skru opp lydnivået. Onkyo spiller pent og behagelig, men mangler litt effekt. Tror du vil angre på sikt hvis du liker å dra på litt innimellom og går for Onkyo.

3790,- for Yamahaen på Elkjøp er ikke så steingalt. Mye for pengene.
    Lydmessig så er de ganske like.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo søren meg utsolgt for 767 også! "Sendes 17.08". Grrr... kjedelig å få høyttalerene i morgen, og måtte vente i evigheter på å få teste de :s

Finnes det noen andre gode alternativer i prisklassen 2500-3700? Helst lav pris^^

Hva med f.eks: Pioneer VSX-921? Har lest at Pioner kanskje ikke er den beste løsningen til Klipsch. Stemmer dette?

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,885
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av EvenAug
    Det er jo søren meg utsolgt for 767 også! "Sendes 17.08". Grrr... kjedelig å få høyttalerene i morgen, og måtte vente i evigheter på å få teste de :s

Finnes det noen andre gode alternativer i prisklassen 2500-3700? Helst lav pris^^

Hva med f.eks: Pioneer VSX-921? Har lest at Pioner kanskje ikke er den beste løsningen til Klipsch. Stemmer dette?
    RX-V 667 er avertert med en helside i de siste numrene av Hjemmekino og Lyd og Bilde....jeg kjøpte en for 3 uker siden til 2000 på Elkjøp...mange andre som også selger den billig...sjekk Kelkoo og prisjakt....:-)
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den eneste jeg finner på lager er titan utgaven hos cdon. Da koster den 3290kr. Altså 800kr mer enn den selges/ble solgt andre steder. Det er altså 32% mer.
    Det er penger jeg kunne brukt på kabler eller en Apple Tv.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •