Hei!

Har kjøpt meg en Denon 3312 og prøver å sette meg inn i jungelen av funksjoner, mye rart for en som ikke har handlet ny receiver på 10 år 8)

Koblet først opp alt via receiveren for så å la det gå videre til TVen via den. Når jeg f.eks så på Blu-ray da, så var det bilde av alle lydkanalene på venstre side i Denon-displayet, mens på høyre side var det bilde av de jeg faktisk brukte, som var Stereo LF RF (venter nemlig på 3stk høyttalere til foreløpig

Etter å ha irritert meg en god del over at lyd og bilde ikke matchet, valgte jeg å koble kildene direkte på TVen istedet, og sende lyden til receiveren via HDMI Audio Return Channel HDMI. Nå er lydtimingen perfekt, men nå viser venstre side på displayet på receiveren kun to lydkanaler, og ikke alle kanalene som før? Har jeg rett hvis jeg sier at symbolene på venstre side viser innsignalet receiveren mottar?

Betyr det at TVen ikke sender ut annet enn stereo? Innstillingene på TVen står på "PCM" Ser at symbolene også står og "blinker" litt når den er koblet via audio return channel

Auto Lip Sync, hvordan får jeg det til å fungere skikkelig?

Har dere noen andre tips til meg i tillegg?

Mvh Magne