halo a21 sammen med paladium

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

halo a21 sammen med paladium

Noen som har tro på denne kombinasjonen?
    Evt. Påkoste seg en a21 til og kjøre disse så monoblokker på klipsch paladium p37 38 eller til og med p39?

Vurdere seriøst ett bytta av mine helt nye rf83 som kan ligge til sides til fremtidig kinorom. Mumusikk har blitt en større og større del av min hverdag

Setter pris på vist noen også kan sette rf83 mot pallafium serien for og imot argumenter og):wink:

Intermediate gpt33 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Trondheim
    Poster
    1,905
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruk av A-21 som monoblokker er det flere som ikke anbefaler etter å ha testet dette selv. Søk litt på forumet her så finner du det.
    -Bladelius Idun - Bladelius S250 x 2 -Xindak Dac5 - Audio Physic Scorpio 25 -

Intermediate gpt33 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Trondheim
    Poster
    1,905
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I denne tråden kan du lese litt rundt dette med brokobling av A-21.

http://avforum.no/forum/klubb-entusi...usiastene.html
    -Bladelius Idun - Bladelius S250 x 2 -Xindak Dac5 - Audio Physic Scorpio 25 -

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle tro at A21 og Palladium skal være en meget god match.
    A21 er litt amerikansk i spillestilen og klipsh kan bli hard i toppen med feil elektronikk. Vill nok fylle hverandre godt.
    Mye krefter i A21 også.
    Men som nent her i tråden, ville jeg sterkt vurdert å brokoble.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenneth andersen
    Skulle tro at A21 og Palladium skal være en meget god match.
    A21 er litt amerikansk i spillestilen og klipsh kan bli hard i toppen med feil elektronikk. Vill nok fylle hverandre godt.
    Mye krefter i A21 også.
    Men som nent her i tråden, ville jeg sterkt vurdert å brokoble.
    Hva med å biampe istede?

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørte Anthem på palladium, det spilte helt sinnsykt. De er vel amerikanske også, så har en litt rå, og varmere lyd, så Parasound halo vil nok passe fint.

Palladium er forsåvidt den beste høytaleren jeg har hørt, overall på både musikk og film. Var helt fantastisk trykk og naturlig gjengivelse på film. Så på en scene fra en film hvor de skjøt med 12/7 og det var som å være i forsvaret igjen å faktisk skyte med 12/7, det bare klappa i brystet

Det er en høytaler som spiller stort over hele spekteret. Er definitivt på min topp liste av ønsket utstyr, og jeg har vært mye på messer og hørt på ht og systemer som er langt dyrere.

Har desverre ikke hørt RF-83, men har RF-63 selv, og palladium spiller mye bedre. Bare synd at de koster så mye penger Jeg hørte forsåvidt på P-37 altså den minste i palladium serien.

Husk også at oppfatning av lyd er subjektivt, så dette er bare min personlige mening, og er sikkert flere som mener at palladium ikke er så bra. Uansett ville jeg dratt og hørt på Palladium før kjøp da dette koster mye penger, eventuelt kjøpt de om du likte de, og deretter "lånt" med deg noen effekttrin hjem fra ulike leverandører for å se hva du likte best på de

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    A21 er etter min mening, dessverre litt i minste laget for P37. Til RF-63/83 går den meget godt, men P37 er 4-ohms htere, og det er min mening at de trenger mere enn det A21 kan levere. Spesielt syntes jeg A21 hadde problemer i bassen.

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av edding
    A21 er etter min mening, dessverre litt i minste laget for P37. Til RF-63/83 går den meget godt, men P37 er 4-ohms htere, og det er min mening at de trenger mere enn det A21 kan levere. Spesielt syntes jeg A21 hadde problemer i bassen.
    hmm det er faktiskt sant, de er 4ohms. Men om han kjører bi-amp på de blir det jo sikkert litt mer futt.

Hørte de forsåvidt på Anthems toppmodell på effektrinn. Det fungerte veldig bra, og den koster 64tusen. Merk her at om du hadde tenkt å kjøre med 2 Halo, så hadde det kostet 50tusen, er 14tusen kr forskjell så får du ekstra kanaler, pluss noe som klarer drive disse ganske greit Hvertfall p-37

Hva med Arcam? Er jo kraftige og billige

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •