Surroundanlegg, kan noen hjelpe meg med noen tips?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Surroundanlegg, kan noen hjelpe meg med noen tips?

Hei!

Jeg har liggende en tråd på tv har også, for jeg skal kjøpe flatskjerm. Er vel bare å si det som det er, jeg er jente, og kan ikke skryte veldig av mine elektroniske kunnskaper. Derfor håper jeg noen kan komme med noen forslag til gode modeller her.

Jeg er IKKE ute etter et rådyrt anlegg, det skal ikke se råkult ut eller være digert. Jeg vil ha et lite anlegg, som gir god lyd. Har tenkt å kjøpe en 50-55" 3Dtv, så jeg vil ha et anlegg til å mache den. Ønsker å ha et anlegg som er så lite som mulig (men forsatt meget godt). Kan ha noen lange, smale høytalere ved tven, men de som skal være bak, må henge på veggen og skal være minst mulig synlige. Siden mitt eldgamle stereoanlegg nettopp takket for seg nå, så vil jeg gjerne kunne spille av cder på det også. Vet ikke om det kan kombineres med Blue-ray eller om det må kjøpes for seg selv...

Som det sikkert kommer frem her, så er jeg ganske blank på dette området. Vet faktisk ikke hva jeg skal spørre om heller. Håper dere forstår mitt behov litt og kan hjelpe meg til å plukke ut noen modeller som jeg kan lese mer om. Hadde tenkt å bruke kanskje 5000 på dette, men er fleksibel til en viss grad

Om det er noe jeg skulle ha informert om i teksten, bare spør så skal jeg svare etter beste avne hehe. Tusen takk for all hjelp!

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    - L-Sound AShar noen små men bra pakkeløsninger på høyttalere
    Orb Audio 5.1 Mod1 Plus Home Theater Kundetilpasset satellittsystem - L-Sound AS
    Eller dette-Defnitive Technology Compact Config Kundetilpasset høyttalersystem - L-Sound AS
    De er litt dyrere en du tenkte,men tror det er verd de ekstra kronene8)
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvis det ikke er et must at det er surround så er dette ganske greit

Panasonic HTB500 Soundbar/Lydplanke m/trådløs Sub. - FINN Torget

Her har du en lydplanke som du bare henger under tven, den kan simulere surroundlyd i rommet ditt. Du har i tillegg en trådløs subwoofer med så du slipper ha masse ledningsstyr rundt i stua. Trenger du bare kjøpe en bluray spiller i tillegg.

Hvis ikke så vil jeg nesten anbefale prøve finne noe brukt kanskje, får du mye mer for pengene. Skal se om jeg finner noe bra og linke det inn her

Noen andre gode bruktkjøp:

Canton 5.1 Hjemmekinopakke - FINN Torget
    (her trenger du en bluray spiller i tillegg, koster rundt en tusing ny)

Focal Høyttalerpakke - Kampanjepris! - FINN Torget
    (Her trenger du både reciever og blurayspiller i tillegg, vil koste deg 3-3,5tusen ekstra, men så får du veldig bra lyd )

Onkyo HTR 380 - FINN Torget
    (her trenger du en bluray spiller i tillegg)

Kef surround anlegg med Pioneer forsterker - FINN Torget
    (her trenger du en bluray spiller i tillegg)

Personlig ville jeg sett på dette KEF anlegget nederst, tror det spiller rimelig bra :

Skal du ha nytt og ALT inkludert så ser jo dette her lovende ut ;D

Samsung 5.1 3D hjemmekino HT-D6500 - Lefdal

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0