Forsterker til noen bokhyllepumpere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forsterker til noen bokhyllepumpere

Hei! Kjøpte meg nylig ett par B&W DM685 høyttalere og nå trenger jeg en høvelig forsterker til å gå med dem.

Jeg er straks en student og kjøpte disse for å dra meg igjennom alle de timene med matte etc, så det skal ikke spilles i ett veldig stort rom. (Studenthybel)

Vet ikke hva slags pris jeg bør ligge på, men tenker å spille musikk ifra datamaskin/mobil (har ikke iPhone/iPod), skal vel også brukes som radio (DAB-Adapter kan vel kjøpes for en 700 NOK, om du ikke får det billigere integrert)

Noen forslag? : >

Edit: da jeg nå pakket de ut så jeg at det var en bulk på .."lightdoomen" eller hva det nå heter:

Blir dette ett problem? Altså lydmessig?

Intermediate maddie sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    582
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hei

Hadde sterkt vurdert Hegel H70 til den. Den har også usb inngang så ingen problem med avspilling fra pc. Den får nok frem detaljene og strammer nok opp litt i den B&Wen som med mye elektronikk kan bli litt for mye mellomtone og litt for "seig" .

Har du råd er nok H100 enda bedre, men siden det skal være i ett lite rom går nok 70en veldig fint.

Anngående bulken. Om de er nye hadde jeg sendt dem i retur å fått ett par nye Enkelt og greit.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •