Forsterkere kjent for å takle "lav impedanse"? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 43 av 43
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Man skal kanskje være forsiktig med å anbefale eget utstyr, men jeg testet min Bladelius Thor MkII på cm9. Synes det låt utrolig bra. Tok forsterkeren med til hifiklubben og de i butikken skrøt også veldig av denne komboen.
    Denne forsterkeren har en strømforsyning på 1.8kw og skal i følge importør tåle impedanser under 2ohm.
    Denne har også prosessorinngang slik at den kan inngå i et hjemmekino oppsett. Fåes brukt mellom 12-14k.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av orso
    Rotel RB-1582 er etter min mening ikke på høyde med IcePower 125ASX2 eller Rotel RB-1510 som har denne modulen. 1582 har dårligere kontroll i bassen. Det gir gjerne følelsen av mer bass, men det mangler stramhet og definisjon. Oppover i frekvens er også 1582 mer innelukket enn 1510/IcePower 125ASX2.
    1582 har en dempingsfaktor på 1000 mot en receiver som har normalt 40-100.Burde ha bra med kontroll den.Men CM9 har ikke den strammeste bassen og den mest åpne toppen i min kamerats oppsett,så kanskje det er den da.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vicarious
    Man skal kanskje være forsiktig med å anbefale eget utstyr, men jeg testet min Bladelius Thor MkII på cm9. Synes det låt utrolig bra. Tok forsterkeren med til hifiklubben og de i butikken skrøt også veldig av denne komboen.
    Denne forsterkeren har en strømforsyning på 1.8kw og skal i følge importør tåle impedanser under 2ohm.
    Denne har også prosessorinngang slik at den kan inngå i et hjemmekino oppsett. Fåes brukt mellom 12-14k.
    Thor MK2 er jo viden kjent for å ha stålkontroll og skal gruse f.eks sin konkurrent Hegel H200 på alle områder.Sikkert et bra forslag det der.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •