Denon PMA 2010AE og pre-out

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Denon PMA 2010AE og pre-out

Hei. Jeg har en Denon PMA 2010AE. Den har kun en pre-out utgang. Kan den da benyttes sammen med et par Midgard Oberon 6.1?

På forhånd takk

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det er jo det den utgangen er til. Hva mener du med "bare èn preout utgang"? Du trenger jo bare en...
    les manualen: DENON ENG | Instruction book manual

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mange takk for svar. Må signal fra pre-out splittes da eller? Tenkte en kanskje måtte ha to pre-out utganger...en til hver monoblokk?

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det holder med det du har. Fra pre-out-left til venstre monoblokk, og fra pre-out-right til høyre monoblokk - og du er i business.

Men du trenger vel ikke en integrert forsterker her? Du kunne ha klart deg bra med en dedikert forforsterker, men det er kan hende det du sikter deg inn på?
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mange takk for svar Ulf. Fint å få det avklart. Jeg er klar over at jeg nok kunne klart meg med en forforsterker, men siden jeg har denne blir jeg nok å bruke den. Liker igrunn lyden av Denon-forsterkeren meget godt, men kunne trengt litt mer strøm til å drive to Dali-høyttalere med to 10" basser i hver. Ønsker mer "trøkk" rett og slett. Utifra hva jeg har lest skal Midgard ikke "farge" lyden noe nevneverdig, og dessuten klare å kunne gi nok kraft til det meste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •