Receiver til 5.1 B&W

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Receiver til 5.1 B&W

Hei!

Jeg tenker på å oppgradere lyden litt.

Det jeg har tenkt på er et 5.1 anlegg fra B&W, og det første som jeg tenkte å kjøpe var receiveren.

Jeg så får meg at CM8 i front, CMC i senter og CM1(Evt. EM5) bak.
    Jeg har hørt CM8 på Hifiklubben for en tid tilbake, og jeg har ikke så veldig mye peiling innen feltet, men jeg ble mektig imponert over disse, og det jeg leser om disse er bare positivt.

Så lurer jeg på om det er noen av dere som vet hvordan receiver jeg burde velge til dette oppsettet, evt. komme med innspill på oppsettet?

Takker for svar!

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes Denon gir en god klang på B&W men det er dog min smak, om du skal kjøpe alt fra Hfk kan du sjekke ut NAD også. Gjerne litt dyrere modell siden du har valgt en høytaler som koster litt.

DENON AVR-3312 Hjemmekinoreceiver | Hi-Fi Klubben

Denne er jo helt ny og gir mye for pengene, den forrige modellen kosta over 10.000kr så denne har en fin pris synes jeg.

Intermediate Purolatino sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Enkelt og greit ! B&W CM-serie og Pioneer SC-LX-serie!

Hei

Er enig med Roger Waters nevner over, synes også B&W og Denon låter meget godt sammen. Men, synes Pioneer låter vell så bra på B&W CM-serie, også skal nok Pioneer receiveren ha endel mer krefter å rutte med.
    Pioneer receiverne fåes til knallpriser nå, og vil prismessig nå være det beste kjøpet du kan gjøre på receiverfronten. Finnes utallige tråder nå om hvor fornøyd brukere av B&W CM-serie og Pioneer SC-LX-serie er her på forumet.
    Er selv en av dem, og vil absolutt anbefalle deg og også teste ut Pioneer.
    Både Denon og Pioneer har gode RomKorreksjoner, og tror nok du vil bli fornøyd uansett hva du skulle velge av disse merkene, men Pioneer vil nok ha endel mer krefter enn Denon, noe som vil komme godt med, da B&W høyttalerne er glad i kraft og dipper en god del i impedanse.
    Lykke til med valget!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •