Lite trykk i Onkyo TX-NR3008 - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 45 av 45
    Active
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av roddis
    Kan være de tok en liten hemmelig justering i firmware da
    Jepp, for de skulle visst fikse dette i en tidligere firmware, som ikke løste problemene.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde egentlig bestemt meg for å bestille en 3008 nå, men fikk litt kalde føtter etter at jeg leste denne tråden. Er det helt sikkert at alt blir 100% med denne etter siste firmware eller er det tryggere å gå for en annen? Hvilken receiver er da den "beste" til under 10k?
    Skal bruke de på jamo d500.

Intermediate roddis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt null problemer med min 3008 i 6 mnd, kjempereciever! Brukes sammen med Samsung tv og bluray+ Dreambox. Krysser fingrene for at den holder seg i orden...
    Dali Euphonia MS4, CS4, Ikon onwall mk2 | SVS PB-1000 | Onkyo 3008 | Emotiva XPA-5 | Cambridge 840E | Xindac Dac 5 | Squeezebox | Samsung 64 | VU+ Solo 4K | Harmony | X-10

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå fått ny Onkyo 3008, fikk IKKE 3009 som jeg håpet, men ok. Har nå testet den litt i kveld. Fortsatt flimring fra ps3. Forsøkte å skru av deep color innstillingen på ps3, hjalp ikke. Kjøper en stand alone blu-ray spiller i morgen, håper det hjelper. Fjernkontrollen fusket litt på slutten. Fikk ikke slått den av med stand-knappen på kontrollen, måtte slå av manuelt. Ellers virker den någenlunde ok. Håper ny avspiller vil løse flimringsproblemet, kommer tilbake med fortsettelsen..

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kjøpt Onkyo BD-SP309

Da har jeg gått til innkjøp av en Onkyo BD-SP309 blue-ray spiller. Håpet dette hjalp. Tanken er altså at når man kjøper bd-spiller fra samme produsent som jeg har receiver fra så burde dette gå bra. Men NEI, fortsatt flimring. Åhhhh... ****!!!!!
    HDMI-kabelen er jo OK direkte fra avspiller (ps3 eller Onkyo BD-SP309)til projektor. Kan ikke forstå da at denne kan være skyldig her. Har ikke testet dette, men må kanskje det selv om dette er litt ulogisk så lenge den kabelen virker perfekt direkte fra avspillingsmedium til projektor.
    Noen som har noen meninger eller kommentarer?? Litt frustrert

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •