problem med H/K hk3490

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer STREETSHOT15 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

problem med H/K hk3490

Problemet med forsterkeren kom etter at jeg spillte ganske høyt i helgen, det som skjedde var, jeg satt og spillte musikk ganske høyt, plutselig sa det klikk klakk og musikken slo seg av og det sto ''protection mode'' på skjermen og deretter slo den seg av. Jeg har spillt høyere en dette før men vet ikke om dette har noe og si, den var heller ikke spessielt varm, litt varmere enn lunket. Det jeg tenker på om det er sikringen som har gått eller noe sånt. Skulle gjerne hatt litt veiledning til hvordan jeg skal fixe dette Jeg er ikke helt sikker på om garantien har gått ut på den men jeg tror det. Takker for hjelp på forhond

Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    forsterkeren er kjøpt hos soundgarden hvis det har noe betydning ang service

Newcomer Stereo Light sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Sted
    Oslo
    Poster
    260
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har 5 års reklamasjon i norge så lenge det ikke er brukerfeil.

Første jeg ville gjort er å ringe importøren, spørre om de har noen gode tips å komme med. Om de ikke har noe å komme med lever den til soundgarden.

Om det har gått mer en 5 år kan du fortsatt sende den på verksted å få en repratør til å se på den. Be om et prisoverslag hvor mye det vil koste å reparere den. Det koster deg sannsynligvis mellom 300 til 600 kroner for dette. Så får du se om det er billigere å kjøpe ny eller ikke.

Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    okay, da skal jeg ringe til soundgarden imorgen men det jeg lurte på om noen kunne svare på hva som kansje kan ha skjedd uten og se på det, tenker om det bare er sikringen, eller om kanalene har svidd seg :S

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •