Arcam avr 350 oppgradering? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Active
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    366
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Der sa Danke noe. Hvis du må ha forsterkeren plassert med så lite lufting, kan en vanlig bordvifte på lav RPM redde deg.

(men jeg er ikke enig i Danke når hun sier at HD-lyd er bedre enn DD/DTS uansett, for det er det virkelig ikke. En billig drit av en hd-forsterker låter dårligere enn et godt oppsatt gammeldags DD/DTS anlegg! )

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Shpongle
    Der sa Danke noe. Hvis du må ha forsterkeren plassert med så lite lufting, kan en vanlig bordvifte på lav RPM redde deg.

(men jeg er ikke enig i Danke når hun sier at HD-lyd er bedre enn DD/DTS uansett, for det er det virkelig ikke. En billig drit av en hd-forsterker låter dårligere enn et godt oppsatt gammeldags DD/DTS anlegg! )
    Oioi.. HAN om jeg får be.. hehe.

Det er imidlertid kjent at HD lyden selv i enklere kvalitetsreceivere er bedre enn DTS og DD lyd i gamlere gode receivere/anlegg etc.

Men du verden. Du kan få utrolig bra lyd med et gammelt anlegg med DD og DTS også.

Men HD lyd gir mye mer informasjon mht lyd og effekter. Jeg husker ikke hvor mange ganger bedre lyd det er. Men det er iallefall flere ganger bedre lydinfo.

Bedre kontroll og lydkvalitet i en gammel sterk receiver kanskje, men dårligere detaljer og lyd mm.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •