3D på HDMI 1.3 forsterker, det funker!!!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

3D på HDMI 1.3 forsterker, det funker!!!

Fikk nettopp en overraskelse. Jeg har Marantz AV8003 som er i fra 2008, og har ikke blitt oppgradert firmware eller noe.

Skulle teste WipEout HD som jeg tok i fra Sony dealen siden nettet har vært borte, og fikk spørsmål om jeg ville ha 3D, siden den detekterte en 3D skjerm. Så jeg testet. Og det funket perfekt. Trodde faktisk ikke at TVen min støttet 3D på den HDMI inngangen heller, da det i manualens står at 3D skal koples til HDMI 1, mens denne er i HDMI 2.

Forsterkeren er satt til Through på video, slik at den ikke gjør annet enn å hente ut lyden.

Når dette funker med min forsterker så burte dette fungere på andre forsterkere også. Noen som har testet?

Det store problemet ligger vel i handshaken, hvis forsterkeren blander seg inn.

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sony sin PS3, på spill klarer å lage dette på en måte som gjør at en del 3D spill kommer igjennom. Selv om det er HDMI 3D og under forutsetning at TV er 3D klar. Jeg har fått dette til å fungere gjennom min PS3 slim til yamaha 765 og til Samsung 7705 50". Men kun spill. Når jeg prøvde en 3D film, ble det mørk skjerm. Da må man koble HDMI kabelen direkte til 3D skjerm eller ha en HDMI 1.4 klar receiver.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •