Pioneer SC-LX85 ! - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 13 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 256
    Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,663
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Nei det er klart du må teste dette grundig mens du kan!

Når det gjelder han som snakka om klipping på MV -15,så sier han ikke noe om hvilke B&W HT det er snakk om så vidt jeg kan se !

Dette kommer jo an på så mangt
    - har han 0 nivå på ch level ??
    - hvilke B&W er det ?
    - har han/MCACC boosta mye i bassen ?
    osv....

Hvor høyt oppe har du vert med dine CM 9 da ??

På spor med mye dypbass,så SKAL jo elementen bevege seg mye!
    Det gjør det her også det - selv med Chapteren som effekt,og den har stålkontroll på det meste!
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Intermediate Purolatino sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Torolan
    Nei det er klart du må teste dette grundig mens du kan!

Når det gjelder han som snakka om klipping på MV -15,så sier han ikke noe om hvilke B&W HT det er snakk om så vidt jeg kan se !

Dette kommer jo an på så mangt
    - har han 0 nivå på ch level ??
    - hvilke B&W er det ?
    - har han/MCACC boosta mye i bassen ?
    osv....

Hvor høyt oppe har du vert med dine CM 9 da ??

På spor med mye dypbass,så SKAL jo elementen bevege seg mye!
    Det gjør det her også det - selv med Chapteren som effekt,og den har stålkontroll på det meste!
    Hei

Jeg har selv kun vært oppe i -18db i Pure Direct/Direct Modus, turde ikke dra på mer. I Stereo Modus med Sound Retriever oppe i -20db, dette synes jeg ble alt for mye av det gode, og jobbingen til elementene da gjorde meg skeptisk.
    Har hatt for vane å øke Channel Level opp til 0 nivå, da MCACC etter Full-Auto kalibrering setter dem litt lavt, -7db på LX85, men på LX83 -5db hvis jeg husker riktig. Synes Sound Retrivier gir enda større boost på LX85 enn den gjorde med LX83, blir litt for mye etter min smak. Bassen er allerede mye mer framtredende på LX85 selv i Pure Direct/Direct Modus at Sound Retrivier nesten blir overflødig etter mitt syn. Likte veldig godt den funksjonen på LX83.
    Alle som tidligere klaget over mangel på bass og at det låt flatt og kjedelig trenger ihvertfall ikke å bekymre seg over mangel på bass lengre, for den oppleves som presis, fast og kontant, liker det godt .
    Har også prøvd å sette høyttalerne på Small, X-over på 80, da låter det utrolig godt, er mer av gammel vane at jeg på død og liv skal ha fronter som Large, på tidligere modeller føltes det mer rett på musikk, musikken fikk mer kropp.
    Har jo en Rotel RB-1572 stående jeg kan bruke da :-D , nå når LX85 var krympet litt i dybden har jeg jo faktisk plass til den i racket, tidligere fikk jeg ikke åpnet skyvedøren i racket på den ene siden da LX83 var litt for lang i dybden, med LX85 er det problemet historie heldigvis. Kansje det er mulig å kjøre Pioneer receiveren på mellomtone/diskant og Rotelen på bass?
    Kansje jeg bare burde legge disse bekymringene mine til side å bare nyte musikk, prøver vel bare å være litt positiv/sunn-skeptisk her .
    Skal også få testet med mine Monitor Audio RX6 og høre hvordan det låter, disse er jo også mye snillere med tanke på impedanse enn CM9.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare dobbelsjekker og for at ikke skal bli helt forvirra her..

Modellen SC-57 (US) er det samme som LX85 (EURO) ??
    CAR: Alpine W910R/H701soon H800, Polk SR6500coaxes,2xPioneer ODR 10",2xSony XES-M50/front & 1xMosconi AS200.2/bass

Home: Oppo 105EU, B&W 803S, Hegel H20-H200 / Nordost Heimdal

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var et spørsmål her angående Yamaha vs. Pioneer. Min erfaring er at Yamaha sine surround receivere har betydelig med egenlyd eller forvrengning. Gjerne ekstra med nivå i bassen, mangel på stramhet i bassen og en avrundet diskant. Det er i alle fall tilfellet med Yamaha sine rimelige receivere.

LTS, et svenskt blad, testet nylig en Yamaha receiver sammen men en fra Denon og Marantz. Og de bekreftet det jeg sier. Yamahaen hadde forvrengning mens de to andre var ganske nøytrale men med litt varme.

Pioneer virker å være i den nøytrale enden og kanskje den mest gjennomsiktige av alle de kjente receiver merkene. Så da koker det ned til hva man ønsker.

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundboy
    Bare dobbelsjekker og for at ikke skal bli helt forvirra her..

Modellen SC-57 (US) er det samme som LX85 (EURO) ??
    Hei

Dette stemmer, SC-55 (US) er LX-75 (EU)
    SC-37 (US) / SC-35 (US) er LX-83 (EU) / LX-73 (EU)
    SC-27 (US) / SC-25 (US) er LX82 (EU) / LX72 (EU)

Intermediate borabora sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    527
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av orso
    Var et spørsmål her angående Yamaha vs. Pioneer. Min erfaring er at Yamaha sine surround receivere har betydelig med egenlyd eller forvrengning. Gjerne ekstra med nivå i bassen, mangel på stramhet i bassen og en avrundet diskant. Det er i alle fall tilfellet med Yamaha sine rimelige receivere.

LTS, et svenskt blad, testet nylig en Yamaha receiver sammen men en fra Denon og Marantz. Og de bekreftet det jeg sier. Yamahaen hadde forvrengning mens de to andre var ganske nøytrale men med litt varme.

Pioneer virker å være i den nøytrale enden og kanskje den mest gjennomsiktige av alle de kjente receiver merkene. Så da koker det ned til hva man ønsker.
    Hvilke Yamaha var dette?

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av borabora
    Hvilke Yamaha var dette?
    Den som LTS testet var en Yamaha RX-V767. De andre to var Marantz SR5005 og Denon AVR 2311. Denon og Marantzen låt likt, noe som ikke er overraskende da de eies av samme selskap og innmaten er bortimot identisk.

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,663
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Purolatino
    Hei

Jeg har selv kun vært oppe i -18db i Pure Direct/Direct Modus, turde ikke dra på mer. I Stereo Modus med Sound Retriever oppe i -20db, dette synes jeg ble alt for mye av det gode, og jobbingen til elementene da gjorde meg skeptisk.
    Har hatt for vane å øke Channel Level opp til 0 nivå, da MCACC etter Full-Auto kalibrering setter dem litt lavt, -7db på LX85, men på LX83 -5db hvis jeg husker riktig. Synes Sound Retrivier gir enda større boost på LX85 enn den gjorde med LX83, blir litt for mye etter min smak. Bassen er allerede mye mer framtredende på LX85 selv i Pure Direct/Direct Modus at Sound Retrivier nesten blir overflødig etter mitt syn. Likte veldig godt den funksjonen på LX83.
    Alle som tidligere klaget over mangel på bass og at det låt flatt og kjedelig trenger ihvertfall ikke å bekymre seg over mangel på bass lengre, for den oppleves som presis, fast og kontant, liker det godt .
    Har også prøvd å sette høyttalerne på Small, X-over på 80, da låter det utrolig godt, er mer av gammel vane at jeg på død og liv skal ha fronter som Large, på tidligere modeller føltes det mer rett på musikk, musikken fikk mer kropp.
    Har jo en Rotel RB-1572 stående jeg kan bruke da :-D , nå når LX85 var krympet litt i dybden har jeg jo faktisk plass til den i racket, tidligere fikk jeg ikke åpnet skyvedøren i racket på den ene siden da LX83 var litt for lang i dybden, med LX85 er det problemet historie heldigvis. Kansje det er mulig å kjøre Pioneer receiveren på mellomtone/diskant og Rotelen på bass?
    Kansje jeg bare burde legge disse bekymringene mine til side å bare nyte musikk, prøver vel bare å være litt positiv/sunn-skeptisk her .
    Skal også få testet med mine Monitor Audio RX6 og høre hvordan det låter, disse er jo også mye snillere med tanke på impedanse enn CM9.
    MV på -18 er da ikke mye - jeg kjører da min LX 82 glatt opp til -5 eller opp mot 0db(avhengig av lydspor) på mine GX 300 - også med ch-level på null,og med sound-retriver aktivert!

Men nå vet jeg ingenting om impedansekurven på GX - nominell er 8 ohm!

Hva gjør MCACC hos deg da - booster den noe i bassen eller?

Hos meg demper jeg 3 db i 63 hz området,og øker 2db i 125 hz.

Ja test gjerne både Rotelen og RS 6'ene - blir artig å høre hva du oplever da?

Har hatt inne Rotel RB 1582 2x200w klasse A/B,og den låt "dårligere" enn LX 82 alene - merket riktignok at den klarte å hente frem noe mer dypbass fra GX'ene,men den låt dårligere lengre oppover faktisk!

En artig erfaring synes jeg,og når jeg fikk låne gratis av en kompis,så var det en grei arfaring og ta med seg:-D

Har også harr Rotel 1562 2x 100w klasse-D,og den ble også solgt igjen rimelig fort ,da den hadde null og tilføre i forhold til å kjøre receiver alene!
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    MV på -18 er da ikke mye - jeg kjører da min LX 82 glatt opp til -5 eller opp mot 0db(avhengig av lydspor) på mine GX 300 - også med ch-level på null,og med sound-retriver aktivert!

Men nå vet jeg ingenting om impedansekurven på GX - nominell er 8 ohm!

Hva gjør MCACC hos deg da - booster den noe i bassen eller?

Hos meg demper jeg 3 db i 63 hz området,og øker 2db i 125 hz.

Ja test gjerne både Rotelen og RS 6'ene - blir artig å høre hva du oplever da?

Har hatt inne Rotel RB 1582 2x200w klasse A/B,og den låt "dårligere" enn LX 82 alene - merket riktignok at den klarte å hente frem noe mer dypbass fra GX'ene,men den låt dårligere lengre oppover faktisk!

En artig erfaring synes jeg,og når jeg fikk låne gratis av en kompis,så var det en grei arfaring og ta med seg:-D

Har også harr Rotel 1562 2x 100w klasse-D,og den ble også solgt igjen rimelig fort ,da den hadde null og tilføre i forhold til å kjøre receiver alene!
    Hei

-18db er lite ja, derfor jeg reagerer på det. Kunne kjøre mye høyere med LX82/83, der var jeg nok oppe i -10db --> -05db MV med Channel Level på 0.

Virker GX-serien like "lettdrevne" som GS-serien? Kansje det kommer en skikkelig review av disse snart, satser på at Hi-Fi Choice tar og tester disse, like anmeldelsene derfra, grundig og gode.

MCACC satt EQ til -3,5 i 63Hz området og +1,0 i 125Hz området, dette i Full-Auto, på Symmetry satt MCACC EQ til -4,5 i 63Hz området og +1,5 i 125Hz området. Når jeg henter fram LX83 skal jeg sjekke EQ kurvene som ligger på den, vet at andre har kopiert kurvene sine fra tidligere modeller over til nye modeller.

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,663
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

-18db er lite ja, derfor jeg reagerer på det. Kunne kjøre mye høyere med LX82/83, der var jeg nok oppe i -10db --> -05db MV med Channel Level på 0.

Virker GX-serien like "lettdrevne" som GS-serien? Kansje det kommer en skikkelig review av disse snart, satser på at Hi-Fi Choice tar og tester disse, like anmeldelsene derfra, grundig og gode.

MCACC satt EQ til -3,5 i 63Hz området og +1,0 i 125Hz området, dette i Full-Auto, på Symmetry satt MCACC EQ til -4,5 i 63Hz området og +1,5 i 125Hz området. Når jeg henter fram LX83 skal jeg sjekke EQ kurvene som ligger på den, vet at andre har kopiert kurvene sine fra tidligere modeller over til nye modeller.
    Mye de samme EQ innstillingene som hos meg da!

ja GX'ene virker rimelig enkle å ha med å gjøre - dem har blitt mer lettspilte etterhvert syns jeg!

Kan si såpass at GX spiller uten tvil bedre med kun LX82,enn det GS 20 gjorde med Chapteren som effekt!

Og det sier litt - Chapteren har 2x 225 w 8ohm,og dobler effekten i 4 ohm,veier 25kg, klasse-D,og koster villedende 77k!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virker på meg ut i fra beskrivelser både her og der at SC-LX85 har mindre kraft enn forgjengerne i 80-serien.

Kan bare tenke meg en grunn til at Pioneer gikk i fra B&O`s ICE strømforsyning til en egenutviklet, og det er samme grunnen til at de sluttet å lage verdens beste flatskjermer (KURO). Grunnen er PENGER! Klart det er dyrere å kjøpe eksternt, og dyrere blir det jo når Pioneer har blitt skamrost for ICE-strømforsyningen til B&O.

Pioneer virker utrolig flinke til å lage suverene produkter, men ikke veldig flinke til å tjene penger. Noen som forresten vet hvordan Pioneer gjør det økonomisk?

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,663
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Når du sier du stopper på -18 db - er det fordi du hører at det "bærer galt av sted",eller er det fordi du synes elementene beveger seg for mye??

Og har du kommet frem til noen konklusjon da - beholder du den,eller blir den returnert ??

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når du sier du stopper på -18 db - er det fordi du hører at det "bærer galt av sted",eller er det fordi du synes elementene beveger seg for mye??

Og har du kommet frem til noen konklusjon da - beholder du den,eller blir den returnert ??
    Hei

Ble ikke tid til å teste videre i helgen som var, ble for hektisk.
    Grunnen til at jeg stopper på -18db er først og fremst forde elementene jobber/ beveger seg såpass mye som dem gjør, og jeg da får " følelsen av at dette bærer galt av sted" hvis jeg forsetter å presse. Men som tidligere nevnt kan det være at dette er godt innenfor hva både receiver og høyttaler greier, men jeg blir veldig usikker. Det er jo også det at med en digital forsterker spiller det "pent" helt til det går gale, med en A/B forsterker opplever man gjerne at høyttaler/forsterket "mister fokus"/ man hører det, økt forvrengning, man får et lite forvarsel før det går gale. Foreløbig blir receiveren i hus, legger den ut på brukten om jeg ikke blir fornøyd, og får heller ta tapet da.
    Ser fram til Hjemmekino/Lyd&Bilde også får testet disse, blir spennende å se hvilken konklusjoner disse kommer fram til. Receiveren gjør det nå uansett helt greit på normalt og normalt høyt lyttevolum, men jeg står forsatt inne for at kraftmessig er dette et tilbakeskritt desverre, lydmessig et framskritt etter min smak, tror jeg. Men jeg blir heller ikke overrasket om det kommer fram at "mange" foretrekker ICEpower modulene, også lydmessig. Hvis jeg skal være veldig kritisk, vil jeg tro at endel vil reagere på at bassen er en smule for framtredende, og diskanten litt for rund/tilbakeholden ift. tidligere modeller. Sitter med litt delte følelser ovenfor LX85, kansje det er litt lett å bli lurt av denne, med en gang blir man voldsomt imponert grunnet den økte Mid-Bassen og den noe mindre aggresive diskanten, og det låter bra. Etter en stund, når man har fått lyttet litt mer, kan man få følelsen av at både Mid-Bass og Diskant er blitt "tunet" litt for mye. Jeg selv trenger rett og slett litt lengre tid med denne, det låter absolutt bra, men ved kritisk lytting merker man at denne låter anderledes enn tidligere modeller, men det låter forsatt som Pioneer og nøytralt, bare med en enda "mørkere bakgrunn".

Hadde forresten hvert flott hvis andre eiere av denne eller LX75 ville postet sine inntrykk.

Newcomer bender sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Fikk min Lx85 for noen uker siden, men pga. travle tider har jeg ikke fått tid til å teste så veldig mye.
    Mine førsteinntrykk er veldig positive. Merker også den økte Mid-bass, men syns absolutt ikke dette blir for mye. Min personlige mening er at den økte bassen bare er poitivt da jeg synes min gamle lx70 er litt bass fattig.
    Ser noen mener den mangler litt kraft i forhold til lx83. Nå har jeg hørt veldig lite på 83, så det har jeg ikke noe formeninger om. Men det er ikke noe jeg har tenkt over før jeg leste det på forumet. Dette med mye bevegelse i elementene må jeg se litt nærmer på.

Skal komme tilbake med mine meninger/ observasjoner når jeg har fått tid til å teste litt mer. Ser Torolan har en veldig fin MCACC tråd ute med veldig mange gode tips for RK som også må prøves ut.

Intermediate Ultima sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Bassen er allerede mye mer framtredende på LX85 selv i Pure Direct/Direct Modus at Sound Retrivier nesten blir overflødig etter mitt syn. Likte veldig godt den funksjonen på LX83.
    Mulig det kan ha noe med rom å gjøre, men jeg synes LX71 sammen med CM9 gir mye bass. Og den receiveren har vel samme DAC og ICE moduler som LX 72-82. Har forsøkt flere ganger med soundretriever aktivert, men det blir fór mye bass, og ikke så god kontroll synes jeg. Nesten litt vulgært, som med loudness aktivert.

Hvis folk synes Pioneer LX 71-83 gir for mye/lite bass, så vil jeg heller enbefale å gå inn på EQ og finjustere noen db mer eller mindre. 2db mer på 64 hz kan være alt som skal til for å få "perfekt" lyd.
    Sony KD 55X8509C | Denon AVR X6200W | Cambridge Azur 840W | Hegel HD11 | Cambridge Azur 751 BD | PS3| Tecnnics SL-Ma1| B&W 804 Diamond, B&W HTM4 Diamond, B&W DB3D, Dali Suite R0,8, B&W M1, Focal Dome | Apple TV |

Newcomer bender sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Er på jakt ettet nye høyttalere. Har egentlig vært veldig fornøyd med mine JBL, men det er på tide med en oppgradering. Har siktet meg inn på JBL LS80, men er lit nyskjerrig på hva andre her på forumet bruker sammen med Pioneer.
    Noen som kan hjelpe meg med noe tips og erfaringer

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bender
    Hei.

Er på jakt ettet nye høyttalere. Har egentlig vært veldig fornøyd med mine JBL, men det er på tide med en oppgradering. Har siktet meg inn på JBL LS80, men er lit nyskjerrig på hva andre her på forumet bruker sammen med Pioneer.
    Hei

Selv har jeg B&W CM-serie, er en god del som syntes det var en meget god kombinasjon med tidligere modeller av Pioneer SC-LX serie ihverfall.
    Ellers har jeg inntrykk av at Monitor Audio og Klipsch er merker som også ofte går igjenn. Hvis du poster spørsmålet ditt i en egen tråd her i receiver/forsterker forumet og høyttaler forumet vil du sikkert få enda flere svar på spørsmålet ditt.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    633
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bender
    Hei.

Bruker Tannoy nå med min LX81. Føler at det er en god match kraftmessig. Hvis LX85 måler å ha såpass lav effekt vil jeg anbefale å kjøpe ht med høy sensitivitet. Har selv bestilt disse. 95 dB må vel sies å være relativt lettdrevet.

Newcomer viz0id sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har prøvd System Audio Mantra 60 på LX85? Må nok innom på soundgarden å høre dem på receiveren, håper på en bra kombo da jeg liker disse høytalerene veldig godt.

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ultima
    Mulig det kan ha noe med rom å gjøre, men jeg synes LX71 sammen med CM9 gir mye bass. Og den receiveren har vel samme DAC og ICE moduler som LX 72-82. Har forsøkt flere ganger med soundretriever aktivert, men det blir fór mye bass, og ikke så god kontroll synes jeg. Nesten litt vulgært, som med loudness aktivert.

Hvis folk synes Pioneer LX 71-83 gir for mye/lite bass, så vil jeg heller enbefale å gå inn på EQ og finjustere noen db mer eller mindre. 2db mer på 64 hz kan være alt som skal til for å få "perfekt" lyd.
    Hei

Slik jeg føler det med LX85, som du sier, med Sound Retriever på LX85 blir det litt for mye av det gode synes jeg, vulgært som du nevner.
    På LX83/82 dog, syntes jeg den funksjonen gav akkurat det lille ekstra, spesielt på komprimert musikk, fungerte perfekt. Dette går jo som du nevner uansett å finjustere i ettertid med EQ. Du er vell fremdeles fornøyd med effektforsterkeren?, må si jeg nesten er litt misunnelig , absolutt en effektforsterker jeg kunne tenkt meg selv. Gikk forresten til innkjøp av Cambridge 840A og 840C, og har brukt mye mer tid på dette enn LX85, er riktig imponert av hva det settet greier å trylle fram av godlyd, verdt hver eneste krone.

Side 4 av 13 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •