Resetting av passord på Theta Casa Nova, noen som vet hvordan?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Resetting av passord på Theta Casa Nova, noen som vet hvordan?

Hei alle her på avforum!

Har en problemstilling jeg ikke får løst på egenhånd...

Jeg hadde mulighet til å gå til innkjøp av en (utdatert) Theta Casa Nova for en grei sum, hvilket jeg slo til på. Har hørt mye bra om dac'en i denne så jeg så virkelig fram til å få testet den sammen med Theta's Carmen.

Det viser seg at gleden ble veldig kortvarig da Casa Nova'n var/er passordbeskyttet på alle innstillinger, slik at noe endring av oppsett som er satt tidligere nå ikke er mulig.
    Noe jeg finner EKSTREMT FRUSTRERENDE!!!
    Har kontaktet selger men personen viser lite,(les: INGEN), interesse til å bidra med disse 4 tallene. Kan ikke forstå hvorfor?!?

Tenkte og trodde at brukt hifi-markedet var "skurke-fritt"... Men den gang ei.

Har vært i kontakt med Tor på Lyric Hifi men han kunne heller ikke hjelpe meg med dette. -Sukk-
    Det eneste jeg fikk bekreftet var at Casa Nova'n ikke var tyvgods.
    Kontaktet også Theta via mail uten å få noen svar?!? Finner dette svært merkelig.

Derfor henvender jeg meg til alle de som kan sitte på noe info vedr dette, om det er mulig å få fjernet dette passordet på en eller annen måte?

Vurderer få en kompis gå inn via rs232-porten for å sjekke om noe kan gjøres derifra, men har mine tvil. Er ikke sikker på hvilke endringer, om noen, som evt kan gjøres via denne porten?

Så skulle du sitte på noe info som kan hjelpe meg i denne særdeles mørke tiden hadde jeg satt all verdens pris på det!

En god gave ventes den som kan bidra med å løse dette problemet)

Mvh
    Kai.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant denne på et annet forum:

For future reference... if you forget or accidentally enter a password into the setup of a Theta product>>> they have an override feature. You have to call and they look up the specific password for your product by Serial #.

Så hvis du finner et tlf.nr. til produsent og har serienummeret er det kanskje håp?
    Lykke til!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker så meget for svar! Skal slå på til Theta i USA og høre om dette er mulig å gjennomføre)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •