Hva blir det neste?..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer ArildE. sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva blir det neste?..

De siste årene har det skjedd litt på receiver-fronten. For min del så trengte jeg minimum 4 hdmi innganger, og 3d var sikkert tøft det også. Men hva blir det neste? Hva kan årets receivere ha som man "må ha"? Ser at onkyo har fått en tøff "spotify-ready" funksjon, men dette har ihvertfal ikke jeg behov for.

Det jeg lurer på er egentlig om det smarteste er å kjøpe en 2010 receiver hvis man skal oppgradere? Jeg ser liksom ikke at årets modeller vil få noen nevneverdige/nødvendige funksjoner som fjorårets modeller ikke har.
    Dali Mentor 1 - Dali Mentor Vokal - B&W M1 Surround - XTZ sub 10" - Pioneer LX55 - Emotiva XPA5 - Panasonic 65" ST60 tv - Panasonic BDT500 blurayspiller

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når man kan få en Pioneer LX73 til under 10k (soundgarden.no), så skal det mye til for å friste til å kjøpe 2011 modellene ja. Men også Yamaha 2067 er nå et kupp mange steder!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ArildE.
    Det jeg lurer på er egentlig om det smarteste er å kjøpe en 2010 receiver hvis man skal oppgradere? Jeg ser liksom ikke at årets modeller vil få noen nevneverdige/nødvendige funksjoner som fjorårets modeller ikke har.
    Altid mer funnkjoner, med sporsmål er hva du er ute etter. Amplificasjonen blir ikke bedre, trolig verre egentlig. Hvis man prioritere lyden, nei ikke vente.

Men det komme noe nyttig funksjoner. Fekk, Netverksfunkjoner kommer å blir bedre og bedre. Or web/app remote control funksjoner også, noe som er viktig forde fjernkontroller som folger receivere er stadig billigere og verre.

På Pioneer 2011 modeller ser man ar room correction funkjoner og tweaking blir mer tlgjenglig på ipad og web page control.

Hvis man ser receiveren mer som on processor og kontroller tror jeg at det er sikker bedre til å vente litt. Selv om man trenger ikke disse funksjoner, blir 2010 modeller billigere hvis man vente til 2011 modeller slippes.

Newcomer dellnorge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    184
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så er vi tilbake til dette med merket, det er jo så utrolig mange produsenter av surround recivere.
    Jeg tror ikke kvaliteten blir noe bedre med årene faktisk, de skal jo gjøre det så billig som mulig om dagen og tjene mest penger, men funksjonene blir en del bedre.

Hva er BEST?

Pioneer, Onkyo, Nad, denon, Yamaha, cambridge, harman kardon ?!

Hvem synes dere er best og hvorfor?

Medlem siden
    May 2007
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Osamede
    På Pioneer 2011 modeller ser man ar room correction funkjoner og tweaking blir mer tlgjenglig på ipad og web page control.
    Tøft! Det visste jeg ikke.
    Dali Mentor 1 - Dali Mentor Vokal - B&W M1 Surround - XTZ sub 10" - Pioneer LX55 - Emotiva XPA5 - Panasonic 65" ST60 tv - Panasonic BDT500 blurayspiller

Medlem siden
    May 2007
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Når man kan få en Pioneer LX73 til under 10k (soundgarden.no), så skal det mye til for å friste til å kjøpe 2011 modellene ja. Men også Yamaha 2067 er nå et kupp mange steder!
    Ja det er nettopp det. LX73 til under 10k er rett og slett ett kupp

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •