Bygge opp nytt

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Bygge opp nytt

For 30 år siden kjøpte jeg mitt første virkelig gode anlegg. Det har, pga studielån, kone, to døtre, bil og hus:twisted: , stått på stedet hvil. Nå tenker jeg å ordne et nytt. Og synes kinesisk kan ha gode prisgunstige muligheter på forsterker siden. Det må ikke være Topp-pris pga kone, to døtre, bil og hus:???: .
    Jeg ønsker kontakt med noen som kan guide meg, også når det gjelder modding. Music Angel sin KT800 MkIII synes for meg god. Gode reviews, men en del har kritiske kommentarer. Og lampizator.eu har beskrevet en modding som bedrer kvalitet. Jeg er også uerfaren mhp å vurdere hvilke komponenter som er av kvalitet, og har IKKE elektroteknisk utdannelse. Alle anbefalinger/kommentarer om kinesisk tas i mot med takk.

Intermediate Gilmour sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spennende prosjekt dette! Har vært gjennom noe lignende nå de siste ukene selv,og det er utvilsomt en morsom og interessant tid:-D Jeg har dog elektronikken i hus nå, nye høyttalere står fortsatt for tur etterhvert.

Først av alt lurer jeg på hva slags anlegg du ønsker deg? Tenker da på _hva_ er målsetningen med anlegget ditt? Lytte til rolige akustiske opptak på cd plater? Se actionfilmer med fete lydspor på skyhøyt volum? Dette er to ytterpunkter, de fleste har flere mål for anlegget sitt og befinner seg et eller annet sted midt imellom. Men for at du skal kunne få best mulige tips/veiledning av kunnskapsrike mennesker her inne foreslår jeg at du spesifiserer mer nøyaktig om disse momentene8) . Med målet forholdsvis klart definert er det så mye enklere å komme med direkte produkttips, og ikke minst større sannsynlighet for at du blir fornøyd til slytt også.

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjell B, der desverre døde for et par måneder siden skrev mye om Music Angel, ta å skum igjennom disse trådene, her er en av de :http://avforum.no/forum/receivere-fo...-800-kt88.html

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •