Lyngdorf TDAI2200 vs TDAI2200 RoomPerfect ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Purolatino sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lyngdorf TDAI2200 vs TDAI2200 RoomPerfect ?

Hei

Noen her som har erfaring med begge disse? Lyngdorf TDAI2200 med og uten RoomPerfect? Jeg har selv en TDAI2200 uten RoomPerfect og lurer veldig på om jeg skal ettermontere RoomPerfect på min. Er RoomPerfect utgaven så mye bedre at det er verdt disse 14000,- dette vil koste?
    Fordelen igjenn med Lyngdorf TDAI2200 uten RoomPerfect er jo mulighetene man har med DSP programmet til å lage egne Voicing's, denne muligheten mister man ved innstalering av RoomPerfect, noe som er veldig synd.
    Noen her som har erfaring?, noen som har oppgradert sin TDAI2200 med RoomPerfect etter å ha hatt TDAI2200 uten RoomPerfect og syntes det var verdt det? Setter stor pris på tilbakemeldinger her, sliter veldig med å bestemme meg for om jeg skal oppgradere med RoomPerfect her.
    Dels fordi det koster endel, mister DSP, og det er jo ikke gitt at man liker måten RoomPerfect "rydder opp"? Har man muligheter til å slå av RoomPerfect? på RoomPerfect modellen? Og disse Voicing, kan dem brukes uten å ha kjørt RoomPerfect kalibrering?, eller legges dem "oppå" kalibreringen?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Purolatino
    Hei

Noen her som har erfaring med begge disse? Lyngdorf TDAI2200 med og uten RoomPerfect? Jeg har selv en TDAI2200 uten RoomPerfect og lurer veldig på om jeg skal ettermontere RoomPerfect på min. Er RoomPerfect utgaven så mye bedre at det er verdt disse 14000,- dette vil koste?
    Fordelen igjenn med Lyngdorf TDAI2200 uten RoomPerfect er jo mulighetene man har med DSP programmet til å lage egne Voicing's, denne muligheten mister man ved innstalering av RoomPerfect, noe som er veldig synd.
    Noen her som har erfaring?, noen som har oppgradert sin TDAI2200 med RoomPerfect etter å ha hatt TDAI2200 uten RoomPerfect og syntes det var verdt det? Setter stor pris på tilbakemeldinger her, sliter veldig med å bestemme meg for om jeg skal oppgradere med RoomPerfect her.
    Dels fordi det koster endel, mister DSP, og det er jo ikke gitt at man liker måten RoomPerfect "rydder opp"? Har man muligheter til å slå av RoomPerfect? på RoomPerfect modellen? Og disse Voicing, kan dem brukes uten å ha kjørt RoomPerfect kalibrering?, eller legges dem "oppå" kalibreringen?

Har egentlig ikke hatt noen av disse ,men har hatt Lyngdorf rp1 som egentlig er korreksjonen i egen boks. Da jeg kjøpte den lå den til over 20k, noe jeg absolutt ikke synes den var verdt. Jeg hadde den i 3 uker før den gikk ut på brukt børsen.
    Tror jeg heller vill lagt en del penger i rommet ditt, om mulig. Har du et bra rom trenger mann ikke denne korreksjonen. Mann kan gjøre mye med rommet for 14k. :wink:
    Men det er sikkert andre med meninger om dette også.
    Lykke til!

Newcomer bladedriver sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sitte her med der same problem :-D har ikke RP i min tdai, og lurer om der hjelpe lit på dårlige inspilinger ?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •