Onkyo 807 problem

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Onkyo 807 problem

Hei. Noe veldig rart skjedde igår..

Det var plutselig ikke noe lyd i onkyo`n, verken via tv eller ps3..
    Jeg skrudde av og på den og da kom lyden tilbake.

Men, idag er lyden helt borte for godt.. Har prøvd mye rart til og med reset
    lyd fra pc fungerer men da bare på "direct audio"

Hva kan dette skyldes?

Mvh
    Thomas

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vet ikke, er noe drit det greien der, hadde det samme på min gamle onkyo 707. Det pleide gå bra med å skur den av og på, noen ganger måtte jeg dra strømmen ut, og så putte den inn igjen.

Prøvde se etter hver gang de skjedde, og til slutt virker det som at hver gang jeg skrudde av effektforsterkeren som var koblet til med 12v via zone 2 (sånn at den gikk på med onkyo kontrollen) sist. Altså Skrudde av reciever først så effekt så ble det krøll når jeg slo på alt sammen igjen.

Virker som det er noe rart i kobleingene der som bare gjør at det blir noe krøll om man gjør ting i feil rekkefølge. :P

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MR.Chill
    vet ikke, er noe drit det greien der, hadde det samme på min gamle onkyo 707. Det pleide gå bra med å skur den av og på, noen ganger måtte jeg dra strømmen ut, og så putte den inn igjen.

Prøvde se etter hver gang de skjedde, og til slutt virker det som at hver gang jeg skrudde av effektforsterkeren som var koblet til med 12v via zone 2 (sånn at den gikk på med onkyo kontrollen) sist. Altså Skrudde av reciever først så effekt så ble det krøll når jeg slo på alt sammen igjen.

Virker som det er noe rart i kobleingene der som bare gjør at det blir noe krøll om man gjør ting i feil rekkefølge. :P
    Takk for svar.

Den først gangen det skjedde og lyden kom tilbake skrudde jeg alt av og prøvde i forskjellig rekkefølge faktisk, så det funka her også men bare første gangen

Litt rart siden tidligere har ikke rekkefølge hatt noe å si, så antar at noe er defekt.

Kommer til å leverere den til elkjop i morgen tror jeg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •