Hei!

Jeg har en Denon AVR-2311. Tidligere hadde jeg en 1. gen xbox 360 koblet til avr'en, det fungerte helt fint. Nå har jeg byttet ut 1. generasjons xboxen med den nye xbox 360 som blant annet har HDMI tilkoblinger. Det fungerte greit en stund, men i det siste så har AVR'en av og til mistet kontakt med xboxen i typisk et sekund, før den får opprettet kontakt igjen. Dette resulterer i at tv'en blir "blå", og lyden forsvinner, i et sekund, før det er tilbake.

Dette skjer med jevne mellomrom (2-3 ganger i timen) når xboxen er i bruk. Det skjer aldri når jeg ser på TV (HD-PVR boks koblet til AVR), eller når jeg ser på apple-tv (også koblet til AVR).

For et par dager siden fant jeg ut at om jeg tar på avr'en (hvor som helst, bare berører chassiet), så fremtvinger det symptomene over. Så om jeg berører AVR'en, mister den kontakten med xboxen i 1 sekund, før den er tilbake.

Har dere noen tanker om hva som kan være problemet? Alle enhetene er koblet med originale strømledninger til stikkontakter i veggen, ingen forgreninger.

Kan det være noe jordingsfeil eller noe sånt?

Takker for svar.

Erik