Ny brukt forsterker idag NAD C372, kutter og går i protection !! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 34 av 34
    Intermediate AV-Fallet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Problemet er at folk som regel slipper unna med slikt, fordi politi og rettsystemet ikke prioriterer denne typen kriminalitet.

Det kan jo også være at forsterkeren har blitt skadd under transport, ved støt, risting, fall etc. Har vært borti slikt et par ganger.

Har vært borti veldig mye rart faktisk.... huff... som det CV-elementet jeg holder på å bygge kasse til nå, selger sa det var 3 år gammelt, men bak på elementet står det dato: jan 1993.... han inrømmet ikke feil selv i dette opplagte tilfellet, og skylte på den forrige eieren. I dette tilfelle gadd jeg ikke krangle, og tok en helhetsvurdering, utfra at det var snakk om svært lite penger og strøken vare.

I ditt tilfelle, hvis du ikke får en innrømmelse av selgeren så får du prøve å levere den til reperasjon, og be om prisoverslag. Så kan du eventuelt ta det til selgeren, med trussel om rettsforfølgelse, som neppe vil føre frem. Derfra blir det en helhetsvurdering, hvis NAD'n kan repareres for en billig penge så er det kankje like greit å ta støyten og svelge det, surt som det enn er.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tips til forsterker: harman kardon 980(soundgarden.no)

Intermediate kriss66 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Allright
    Det som skurrer litt er, vist du selger en kaputt forsterker, må du jo la være og svare kjøper for at svindelen skal ha mulighet for å gå i boks. Han svarer og sier jeg kan sende den tilbake, å hvorfor skal han gjøre det ? enten var vi VELDIG uheldig me at forsterkern tok kveld på tur hit, eller så skal han kjøre en dobbel svindel, altså få forsterkeren tilbake, ikke betale meg tilbake, og selge den pånytt til noen andre.

Hvilken annen forsterker duger til disse høytalerene? Trur vi prøver på en NY denne gangen, med garanti 8)
    veldig trist at dette skjedde da. er jo en god forsterker. Hva med å prøve NAD 165/275 hos HFK ? ellers har du jo CV effektene som er grom, men spørs hva su er ute etter personlig liker jeg best PA på CV som feks CROWN,CV effekt, carver.

Eller kan du jo satse på ROTEL ? Men NAD skal ha fin kontroll over 12"

lykke til, og håper dette ordner seg.

Newcomer CongO sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Allright
    Det som skurrer litt er, vist du selger en kaputt forsterker, må du jo la være og svare kjøper for at svindelen skal ha mulighet for å gå i boks. Han svarer og sier jeg kan sende den tilbake, å hvorfor skal han gjøre det ? enten var vi VELDIG uheldig me at forsterkern tok kveld på tur hit, eller så skal han kjøre en dobbel svindel, altså få forsterkeren tilbake, ikke betale meg tilbake, og selge den pånytt til noen andre.

Hvilken annen forsterker duger til disse høytalerene? Trur vi prøver på en NY denne gangen, med garanti 8)
    Hvis selgeren vil ta tilbake forsterkeren og gi deg pengene dine tilbake er jo dette vel og bra. Jeg anbefaler deg å kreve at selger overfører summen du betalte for forsterkeren FØR du sender den tilbake. Alternativt kan du sende den i oppkrav, men dette er litt mer risky da selger kan unnlate å hente ut pakken på Posten.

Jeg håper dette ordner seg!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Viser seg at selger jobber hos Hifiklubben og har sagt at han kan få verkstedet dems til å se på forsterkeren. Dalens elektronikkservice as | www.dalens.no skulle være hjemmesiden til verkstedet.

Kan jo like godt sende den dit, for her har jeg jo 0 nytte av den så om den forsvinner eller hva som nå enn skjer så har jeg ihvertfall ingen nytte av den slik den står her nå.

Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hm. Jeg trodde Hifiklubben hadde eget verksted. Dette vil jeg anbefale å sjekke. Jeg ser at Dalens.no har nettbutikk som selger bl.a. Harmann/Kardon.

Jeg ville tatt høyde for at dette ikke nødvendigvis er sant, og tatt en telefon til hifiklubben for å undersøke denne relasjonen.

Kan ikke si noe sikkert, men det der hørtes merkelig ut.

Newcomer team_slegga sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AV-Fallet
    Hm. Jeg trodde Hifiklubben hadde eget verksted. Dette vil jeg anbefale å sjekke. Jeg ser at Dalens.no har nettbutikk som selger bl.a. Harmann/Kardon.

Jeg ville tatt høyde for at dette ikke nødvendigvis er sant, og tatt en telefon til hifiklubben for å undersøke denne relasjonen.

Kan ikke si noe sikkert, men det der hørtes merkelig ut.
    Hvis man går inn på kontakt oss på Dalens sine hjemmesider så ser man att de har flere folk som jobber med service spesielt for hifiklubben

Dalens elektronikkservice as | www.dalens.no

Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av team_slegga
    Hvis man går inn på kontakt oss på Dalens sine hjemmesider så ser man att de har flere folk som jobber med service spesielt for hifiklubben

Dalens elektronikkservice as | www.dalens.no
    Takker for opplysningen! Da ble min mistanke avkreftet. Men det hørtes suspekt ut da

Newcomer team_slegga sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AV-Fallet
    Takker for opplysningen! Da ble min mistanke avkreftet. Men det hørtes suspekt ut da
    Skal være enig i det da jeg også var ganske sikker på att HK egentlig hadde sine egen verksteder.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    1,841
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HFK har vel avtaler med lokale verksted har de ikke ?

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slik som Panasonic og Samsung sendes til Elesco for service.
    Dalens Elektronikkservice kan du tryggt stole på.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CongO
    Hvis selgeren vil ta tilbake forsterkeren og gi deg pengene dine tilbake er jo dette vel og bra. Jeg anbefaler deg å kreve at selger overfører summen du betalte for forsterkeren FØR du sender den tilbake. Alternativt kan du sende den i oppkrav, men dette er litt mer risky da selger kan unnlate å hente ut pakken på Posten.

Jeg håper dette ordner seg!
    ev. send den i retur i postoppkrav :-) safest for begge parter

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte selv en c372 brukt..meget godt fornøyd med den..
    ble faktisk imponert over lyden..og jeg er vant med mye dyrere elektronikk.
    Må sies at fj.kontrollen ikke virket..Men selgeren har sagt seg villig til å bettale for rep.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Brukt kjøp..

Jeg solgte en Cayin DP 12 EX her på forumet for et par år siden. Den var i topp stand da jeg sendte den med posten til kjøper. Den ene kanalen skurret da han testet den. Istedet for å ta kontakt med meg, åpnet han en tråd om at jeg hadde lurt ham...tilfeldigvis snublet jeg over tråden hans her på forumet, og jeg tok kontakt med han. Han leverte til rep, og vi delte på regninga... Så selgere er faktisk ikke alltid drittsekker om noe blir ødelagt under transport, ikke vær så rask med å dømme folk :???:

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •