Forsterkermatch Audio Physic 7.1/2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forsterkermatch Audio Physic 7.1/2

Hei folkens,

Vurderer i disse dager sterkt å kjøpe meg ett sett med AP scorpio 2, men er ikke helt sikker på hva jeg skal skaffe meg av forsterker/receiver for å matche disse,

Har hørt noe på burmester hos OHFS, hørtes strålende ut, men er litt utenfor budsjett denne gangen.

Noen som har noen gode tanker og ideer rundt dette? hørt att hegel er en bra match også?

Har forøvrig sett litt på yamaha 3900 og pioneer lx 71/81 når det kommer til receivere ^^

Har ett budsjett på rundt 30,000 pent brukt :P

Etter ett par søk ser det ut til att hegel / bladelius er tingen?

Håper noen har litt oversikt der ute :P kom gjerne med anbefalninger fra avtorget hvis mulig

Takker for svar !

-Cg

Active mons_ivar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    339
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hva som passer sammen med hver andre og ikke er veldig individuelt og det finnes ikke mange som har lik smak..

selv har jeg AP Scorpio 2 på en Lyngdorf TDAI2200 som jeg syns gjør en aldeles utmerket jobb i stua hos meg. Som alle digitale forsterkere så er den ærlig, og farger lyden veldig lite (om noe i det hele tatt). Fordelen med Lyngdorfen er at den som sagt er heldigital og gjør en ekstern DAC overflødig. Min er uten A/D og RP, men syns ikke det er noe savn.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •