Pioneer SC-Lx83 VS Onkyo Tx-NR5008 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    156
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hmm jaggu. Høres jo klokt ut med ett trinn og effekt, men om det så skal være nødvendig så går det seff og kjøpe også til en 83 eller topp onkyo.
    Ser den med og spare litt penger.
    hmm tenker så det knaker og det alt dere sier. Men nå har jeg fått knall priser på disse to forsterkerne da. Så jeg tror vel jeg må overskride om jeg skulle hatt ett trinn og effekt,

Også var det dette med yamaha da.
    jeg vet jo det er bra. men har en følelse som sitter igjen fra gammelt av.
    At tidligere hadde Yamaha så mye yall som en ikke hadde brukt for.. vet ikke hvorfor jeg har den følelsen nå, men skal ikke si noe stygt om yamaha de har nok kommet langt siden sist jeg var på dette markede.

Jaja jeg får jaggu meg knake litt videre.
    takker for svar folkens.

Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Bobsroadkill
    Takker for det Greven..
    -------

hmm må jo si dette var sånne svar jeg jager litt etter her ¨SVEN1978¨.
    Jeg må jo da si at slik som du forteller der det er jo slikt jeg trenger og vite. .possitive og neggative funksjoner.
    Jeg har hørt mye godt om Yamaha. Men skal jeg ha det så er det MC og heter R1. Så den veien kommer jeg ikke til og tippe ved dette kjøpet.

Og det at onkyoen ser gammel ut ja det er jo det eneste som er kjipern da. eller det første som er kjipt med den.
    Men må si at jeg har ikke sjekket dette med tid det tar fra forandringer blir gjort til ting skjer. Det må jeg ut og sjekke i morra..
    Dette med at kinoen kommer mer frem med Yamaha`n og høytalere forsvinner. .. Det har vel også litt med og si at du har høytalere som er perfekt for din forsterker. Samt at det er bra instillt da. ?
    takker for knall svar.
    -------------

Hvem selder egentlig mirage om dagen? hva ligger disse omg`ene på?
    Heisan! Omd serien (selges) produseres ikke lengre. -Klipsh kjøpte opp Mirage og kuttet prod. av Omd.. Omd-28 (front) + center Omd-c2 kjøpte jeg på opphørs salg for 40.000,- + 10.000.. "Veil. pris" var 70+20.000,-. Men fortsatt mulig å kjøpe Omd på nettet -billig.. (sjekk vanns.com) -Se Rs banditt`s hjemmekino - Han har 4 Omd-28... Kan virkelig anbefale disse høytalerne!!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •