Onkyo TX-SR608B hjemmekinoreceiver? Og jamo høyttalere?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Onkyo TX-SR608B hjemmekinoreceiver? Og jamo høyttalere?

Har akkurat fått kjøpt meg nye høyttalere, JAMO S606.. 2500 hos komplett, førpris var 4000, så regnet med det var ett greit kjøp. Men, skal ha ny forsterker og. og har lest litt om Onkyo TX-SR608B, og at den har slått gaaanske bra ut på tester osv. Noen meninger? Pris i forhold til ytelse, lydkvalitet, osv? Link til forsterkern og høyttalerne :

Komplett.no - Onkyo TX-SR608B hjemmekinoreceiver

Komplett.no - Jamo S606 gulvhøyttalere

Noen meninger om høyttalerne? Planen var og kjøpe forsterker, så resten av det som trengs til hjemmekino. Skal brukes til musikk og, men hovedsaklig hjemmekino. Er ikke mere enn 17, og null erfaring med ''god'' hjemmekino egentlig. Så dette blir mitt første ''ordentlige'' anlegg. Noen som har noe og si på høyttalerne? Burde jeg kjøpt andre? ( er ett lite krav om at dem er smal og ser nogenlunde bra ut.. )

Også til sist, tenkte det var unødvendig og starte en tråd her og en i høyttaler deln av forumet, blir kanskje litt mer oversiktlig her.
    Trenger jo og bakhøyttalere, sub og center som passer til s606 front høyttalerne. ( samme farge, samme lydkvalitet o.l og helst, om mulig såklart.. samme merke ) Noen sider, linker osv?

Setter STOR pris på alt av hjelp! Er ny her på forumet så om jeg bryter noen regler nå, beklager.:?

Intermediate MindWaste sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Onkyo 608 er ikke noe dårlig kjøp, den holder nok til ditt bruk.

De selger jo hele pakker på komplett og, der finner du matchende center og surround høyttalere:

Uten sub:
    Komplett.no - Jamo S606 HCS3 Surroundpakke

Med sub:
    Komplett.no - Jamo S606 HCS 6 Surroundpakke

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MindWaste
    Onkyo 608 er ikke noe dårlig kjøp, den holder nok til ditt bruk.

De selger jo hele pakker på komplett og, der finner du matchende center og surround høyttalere:

Uten sub:
    Komplett.no - Jamo S606 HCS3 Surroundpakke

Med sub:
    Komplett.no - Jamo S606 HCS 6 Surroundpakke
    Hehe, okei. Da går jeg for den forsterkeren

Jo, det vet jeg. men hadde ikke råd til hele pakker, og fronthøyttalerne var på tilbud, derfor kjøpte jeg bare dem. og dem selger jo ikke bare jamo bakhøyttalere eller center der. ihvertfall ikke samme serie, så på en jamo sub på 250watt til 2500 ca, den så grei ut. men bakhøyttalerne og centern dem har på komplett er ikke samme serie, så tenkte dem passer relativt ''dårlig'' ilag? betalte 2500 for fronthøyttalere, og betale 2000 for bakhøyttalere og 2000 for center hørtes ikke akkurat ut som en god ide. tenkte det er en god del ytelses forskjell, derfor ville jeg helst ha samme serie. tenkte det lyder mest rett(?)

Pøver og finne en plass som selger Jamo S60 center høyttaler( mener jeg det var).. Har funnet bakhøyttalere, JAMO S602

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ghettokid
    Noen?

Slenger meg på denne, har akkurat fått Jamo S606 jeg også, og samme forsterker..

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm, soundgarden selger vel jamo?

Onkyoen er bra ja, men jeg ville heller gått for en XTZ 10" sub fra surround.no istedenfor jamo subben.

Hvis du ikke finner center hva med SVS centeren fra lsound.no ? Mulig den passer bra til frontene dine.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    soundgarden selger bakhøyttalerne i samme seria ja, S602 men ikke S60cen, centerhøyttalern altså.

Men etter noen dagers søk, danske sider altså.. ettersom danmark produserer jamo(?)

fant jeg denne NB Radio

De har ikke på lager nå, men er sikkert bare og vente litt og se?

Jeg selv var heldig og fant en nesten helt ny på finn

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •