mulig og bruke Nad C316BEE som forforsterker til CV cxa 10 ? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 31 av 31
    Intermediate AV-Fallet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hva med å kjøpe et par Dali 104 brukt på finn til 600,- for å HØRE PÅ MUSIKK sammen med NAD 316, og heller bruke XLS215 med CV-forsterkeren når du skal ha fest, plage naboer, eller gjøre generelt opprør mot foreldregenerasjonen.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ? Useriøs ? Er jeg som må sitte het og lese på klaging, og mas. Er nå ikkje min skyld at du er en "proff" mens jeg et nybegynner. Og hva er jeg umulig med ??

Jeg har lest i andre tråder hvor du også har svart, og der er du også sur, og iriterende!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et noe som kalles Kyllinghus. Da ment til Lan osv...

Newcomer Postbudet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av alloutbass!
    Jeg ? Useriøs ? Er jeg som må sitte het og lese på klaging, og mas. Er nå ikkje min skyld at du er en "proff" mens jeg et nybegynner. Og hva er jeg umulig med ??
    Det siktes til det du skrev om at de skal fungere til både 50kvm og 1000kvm. Sistnevnte er jo et enormt konsertlokale, du kan ikke kjøpe et par høyttalere til hjemmebruk til det.

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    frister med hfa18 ja, men vet du om den bruker Phono tilkobling eller noe PA greier ?
    Det er både xlr og rca
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Postbudet
    Det siktes til det du skrev om at de skal fungere til både 50kvm og 1000kvm. Sistnevnte er jo et enormt konsertlokale, du kan ikke kjøpe et par høyttalere til hjemmebruk til det.
    og det gjør meg til useriøs ?

Active
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    315
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du skal ha høyttalere som kan fylle et rom på 1000kvm med musikk så tror jeg ikke de får plass i et rom på 50kvm - ihvertfall ikke hvis døra slår innover.

Det blir som å spørre etter en trailer som kan frakte 100 kubikk og samtidig er enkel å lukeparkere.

Intermediate AV-Fallet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    La nå ungdommen bruke høyttalerne til det han vil....

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Jeg er også ganske ny på dette forumet og tror du kommer lengre med litt mer ydmykhet og takknemlighet til rådene du måtte få. Da blir det god atmosfære her inne

Mitt tips til deg er å ta deg turen ned på Hifiklubben, lytte og prøve forskjellig utstyr, og evt deponere på noe du kan prøve på gutterommet og deretter bestemme deg om hva som gir best trykk (Alle har hver sin oppfatning som du sikkert har skjønt).

Jeg har ihvertfall NAD 326BEE og er MEGET fornøyd og har alle innganger/utganger jeg trenger og mer enn nok power

Uansett lykke til og informer oss om kjøpet du måtte gjøre. Det blir spennende å høre om du blir fornøyd Jeg krysser fingrene for en stor sum til konfirmasjonen din, hehe

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jonas123
    Hei!

Jeg er også ganske ny på dette forumet og tror du kommer lengre med litt mer ydmykhet og takknemlighet til rådene du måtte få. Da blir det god atmosfære her inne

Mitt tips til deg er å ta deg turen ned på Hifiklubben, lytte og prøve forskjellig utstyr, og evt deponere på noe du kan prøve på gutterommet og deretter bestemme deg om hva som gir best trykk (Alle har hver sin oppfatning som du sikkert har skjønt).

Jeg har ihvertfall NAD 326BEE og er MEGET fornøyd og har alle innganger/utganger jeg trenger og mer enn nok power

Uansett lykke til og informer oss om kjøpet du måtte gjøre. Det blir spennende å høre om du blir fornøyd Jeg krysser fingrene for en stor sum til konfirmasjonen din, hehe
    hehe! er en stund siden komfen nå 8 may var den kjøpte endel. XLS 215, HFA-18, Cambridge DacMagic, CXA-10 og noen smådyre signalkabler har jo handla endel i ettertid også da seff. men angående forforsterker, så endte jeg opp med en Yamaha RX-596. kjempe forsterker! fikk den bytta til meg, så slapp og kjøpe ny forforsterker angående din 326BEE, så har denne vist veldig lite trøkk fremfor C165BEE. kjenner en med XLS-215, og CXA-10. begynte med 226BEE, og var liiite bass. så bytta til 165 og det ble en helt annen verden!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe! er en stund siden komfen nå 8 may var den kjøpte endel. XLS 215, HFA-18, Cambridge DacMagic, CXA-10 og noen smådyre signalkabler har jo handla endel i ettertid også da seff. men angående forforsterker, så endte jeg opp med en Yamaha RX-596. kjempe forsterker! fikk den bytta til meg, så slapp og kjøpe ny forforsterker angående din 326BEE, så har denne vist veldig lite trøkk fremfor C165BEE. kjenner en med XLS-215, og CXA-10. begynte med 226BEE, og var liiite bass. så bytta til 165 og det ble en helt annen verden!
    Liker svært godt! 8)

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •