Hei, jeg har nå fått beskjed om at vår gamle russebil har blitt plukken frem igjen til litt shining å småfix. En av gutta skulle prøve anlegget å koblet skjøyteledninga i veggen, skrudde på forstekern å satt på noe musikk å så plutslig kuttet forsterkern. Han sier han ikke har spilt høyt eller dradd på noe særlig. Jeg vet ikke hva jeg skal tro, men er iallefall jeg som sitter igjen med forstekern som ikke funker.. Har åpnet den å ohmet meg litt rundt her å der, sikringa er i orden, knappen funker, kom over 2 små komponenter som ser ødlakte ut. Ohmet de 2 kontra de 2 andre som står der å de ga en annen verdi å er løse. Vet ikke hvordan jeg skal beskreve de, men tok et par bilder i håp om at noen som har mer peiling på interne saker i forstkerkere kanskje klarer å hjelpe meg til å finne frem til hva dette egentlig er for noe. Har et sårt lite håp om at de går ann å bytte disse 2 slik at den skal funke. Er noe surt når den koster over 20.000kr å ikke vil funke, spesielt når jeg ikke hadde en finger med i spillet å sitter igjen med den.. Smålig frustrert.

Setter virkelig pris på assistanse