PSB synchrony one

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PSB synchrony one

Jaaaah.. etter og ha kjøpt nye høytalere... så vet jeg at jeg må skifte reciever for og få max utav disse.. mne lurer på hva div folk ville annbefalle? ny cd spiller kan man vente lenge med siden at marantz sine er temmelig goode og man skal betale en good del tusen for og få noe bedre....

Active
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Gjøvik
    Poster
    350
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med flotte høytalere!

Impedanskurven på Synchrony one synker ganske langt ned når du beveger deg nedover i frekvens, så du bør ha en forholdsvis kraftig sak som gjerne kan takle laster ned mot 2-3 ohm for å drive disse godt. Jeg har brukt Cayin 1205.1 en liten periode og emotiva MPS-2(må ikke sammenlignes med XPA-5 eller UPA-7 som er veldig populær her på forumet) i biamping på mine i noen år. Prøvde for moro skyld å koble de rett på Yamaha RXV-1800 som en liten test, men det var det bare å glemme. I stedet for å gå for en større receiver ville jeg helt klart valgt receiver eller preamp og effektforsterker på Synchrony one.

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken reciever er det du har? om den har Pre-out, og ikke er totalt utdatert så er det ingen vits å kjøpe ny igrunn. Da kan du like så greit kjøpe effekttrinn.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

...

må skifte reciever uansett senere.. en litt gammel marantz som var på 2x 80 w en gang i tiden ... men disse begynner og bli brukt opp... og skal gå for pre og power

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tldng
    Gratulerer med flotte høytalere!

Impedanskurven på Synchrony one synker ganske langt ned når du beveger deg nedover i frekvens, så du bør ha en forholdsvis kraftig sak som gjerne kan takle laster ned mot 2-3 ohm for å drive disse godt. Jeg har brukt Cayin 1205.1 en liten periode og emotiva MPS-2(må ikke sammenlignes med XPA-5 eller UPA-7 som er veldig populær her på forumet) i biamping på mine i noen år. Prøvde for moro skyld å koble de rett på Yamaha RXV-1800 som en liten test, men det var det bare å glemme. I stedet for å gå for en større receiver ville jeg helt klart valgt receiver eller preamp og effektforsterker på Synchrony one.

takk takk helt nydelige høytalere til musikk <3.. forsterker jeg har sett på er Anthem I-225 var blant annent denne jeg testhørte med før jeg drassa med meg min forsterker før kjøp av de....

men urer på om man kanskje kan ha litt mere guffe på? da med tanke på senere oppgradering hvor disse sikkert fyker i et hjemmekino systeum....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •