Noen som har tips om receiver?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen som har tips om receiver?

Hei!
    Jeg har lyst på litt mer lyd enn ifra min Panasonic 42 tommer plasma G20E og lurer litt på hva jeg bør kjøpe. Jeg kjøpte meg et par Dali concept 2 stativhøyttalere i dag som jeg skal bruke på sidene foran og skal etterhvert kjøpe Dali concept senter og en 12 tommer aktiv Dali subber. Jeg har nå en Pioneer vsx 520 receiver men jeg synes den virker litt svak på Dali concept 2 høyttalerne. Virker som om de ikke blir utnyttet fullt ut liksom, spesielt i høye lyse toner og lav bass. Håper på tips om noen som egner seg bedre til det oppsettet som er nevnt her. Tenker på en pris mellom 3500 til 4000 kroner i butikk. Fikk tips på hi fi klubben om Denon 1911 receiver.

Jeg har veldig lite greie på å lese meg frem via tekniske spesifikasjoner om receivere. Jeg bare vet at jeg bør kjøpe en receiver av nyere modell på grunn av digital lyd og hdmi innganger og utganger.

Fikk masse gode tips om tv kjøp som førte til at jeg ble meget fornøyd med kjøpet og takker masse for det!!!

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,663
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •