Rørbasert integrert/effektforsterker til overkommelig pris?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Rørbasert integrert/effektforsterker til overkommelig pris?

Hei!

Jeg er på utkikk etter enten et effekttrinn, eller en integrert forsterker - da altså rørbasert. Den er ment å skulle drive noen gamle Cabasse Clipper II jeg akkurat har gått til anskaffelse av, ettersom jeg fikk tips fra den gamle eieren om at den kombinasjonen var å anbefale.

Det jeg aller helst skulle funnet, er en integrert forsterker med 3-5 innganger (DAC, RIAA og en.. ehm.. Wii), samt 1-2 utganger (grunnet tilkobling av bl.a. en hodetelefonforsterker). Har egentlig ikke særlig god greie på rørforsterkere, men synes å ha merket at utgangene ofte "mangler" på disse. Vet ikke om det er noen grunn til dette. Det eneste rørbaserte utstyret jeg har er nevnte hodetelefonforsterkere, og begge de jeg har fungerer faktisk som forforsterker.

Jeg så først på den etterhvert mye omtalte MA KT88-baserte saken, men den hadde ikke denne muligheten. Ser det er mye annet billig Kina-produsert rusk, men vegrer meg for å gå for hva som helst. Likevel velger jeg altså å plassere budsjettet i samme klasse som MAen, lykkejeger som jeg er :-)

Har til overs å finne et godt omtalt effekttrinn i samme prisklasse. Snakker da altså 3-5000 kroner, circus. Kommer vel til å bli en del "hvis du strekker deg noen tusinger til"-innlegg. Helt greit, men de vil for min del ikke være mye til hjelp. Jeg har rett og slett ikke anledning til å avse større summer enn oppgitt.

Alle bidrag tas uansett imot med stor takk!

Newcomer kablang sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Opera Consonance CYBER-10 har RCA-utgang. Har sett den på nett til $693.

Cyber10signature

http://www.opera-consonance.com/revi...view_iss49.pdf

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipset! Ny eller brukt du har sett til den prisen? Vent, jeg har visst google her også Takk igjen!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •