Trenger seriøst hjelp til min 7100

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger seriøst hjelp til min 7100

har kjøpt meg en PS nc-7100 og en PS nc-2125 og dette spiller jo fantastisk bra på mine Klipsch, bare ett lite problem

hvordan skal jeg koble/stille inn for å få lyden fra både sub og forsterker samtidig?

slik jeg har d nå så spiller jeg musikk av 7.1 kanalen siden lyden ble dårlig på vanlig cd da jeg tror cd-spilleren er av høyere kvalitet enn PS og dermed blir lyden forringa av å gå igjennom 7100 (har en Vincent sd s6)

uansett er problemer som følger: spiller musikk på 7.1 og der er d KUN lyd fra høyttalerne. Men lar jeg cd-spilleren gå mens jeg skifter til "in6" der jeg har tv-lyden så spiller høyttalerne tv som de skal MEN subben går da på og spiller musikken. Liksom DA kan de spille samtidig men bare så synd at subben spiller musikk mens høyttalerne er på tv. Og bytter jeg til 7.1 for å høre på musikken så går selvsagt subben av igjen da:evil:

og når jeg er inne på innstillingene: thx audio setup----bass limiter setup----limiter noise

så hvis jeg velger "off" så spiller høyttalerne og velger jeg "on" så spiller subben.............men **** da, jeg vil at de skal spille SAMTIDIG

noen som kan hjelpe meg så hadde jeg vært evig takknemlig.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Virkelig ingen som eier en 7100 her inne på forumet? kan jo hende menyene på andre ps er like?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •