Lyd blir borte ved kanalskift GET HD PVR og Yamaha RX-V2067

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 22
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lyd blir borte ved kanalskift GET HD PVR og Yamaha RX-V2067

Hei

Kjøpte meg helt nytt anlegg for en tid tilbake og bestemte meg for å gå "full-hd" på alle komponenter.

Kjøpte også en Yamaha RX-V2067 receiver.

Har et snodig problem når jeg ser på TV (AV1 HDMI), for når jeg skifter kanaler, blir lyden borte når dekoderen skifter over.

Dette skjer ikke hver gang, kan ta noen skift uten problemer, noen ganger skjer det umiddelbart.

For å fikse problemet, må jeg
    - Enten skifte input source til blueray og tilbake igjen, da kommer lyden tilbake.
    - Gå inn i options og velge fra "on screen" menyen at lyden kommer fra HDMI, evt bytte til Coax og tilbake til HDMI (den står på HDMI, før stod den på Auto, uten at det ble noe bedre). Da kommer også lyden tilbake.

Er det noen som har erfart det samme problemet?
    Kjører kun HDMI til receiveren, har ikke oppledt dette mot bluerayspilleren min.

Receiveren ser ellers ut til å fungere veldig bra.

Jeg har prøvd 3 forskjellige Get bokser, og det er samme problemet på alle sammen, så det kan (grøss og gru) virke som at det er receiveren som er problemet.

Receiveren er oppdatert med siste firmware, get boksen er koblet via hdmi med kabelen som fulgte med getboksen, kan dette ha noe å si i forhold til hdmi v1.4 standarden?

Noen gode idèer, eller noen med tilsvarende erfaringer?

Ufattelig irriterende om jeg må bytte receiver, har kastet esken (har ikke plass), kjøpt for 14 dager siden på Elkjøp.

Help?

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,882
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av znapper
    Hei

Kjøpte meg helt nytt anlegg for en tid tilbake og bestemte meg for å gå "full-hd" på alle komponenter.

Har et snodig problem når jeg ser på TV (AV1 HDMI), for når jeg skifter kanaler, blir lyden borte når dekoderen skifter over.

Dette skjer ikke hver gang, kan ta noen skift uten problemer, noen ganger skjer det umiddelbart.

- Enten skifte input source til blueray og tilbake igjen, da kommer lyden tilbake.
    - Gå inn i options og velge fra "on screen" menyen at lyden kommer fra HDMI, evt bytte til Coax og tilbake til HDMI (den står på HDMI, før stod den på Auto, uten at det ble noe bedre). Da kommer også lyden tilbake.

Kjører kun HDMI til receiveren, har ikke oppledt dette mot bluerayspilleren min.

Jeg har prøvd 3 forskjellige Get bokser, og det er samme problemet på alle sammen, så det kan (grøss og gru) virke som at det er receiveren som er problemet.

Receiveren er oppdatert med siste firmware, get boksen er koblet via hdmi med kabelen som fulgte med getboksen, kan dette ha noe å si i forhold til hdmi v1.4 standarden?

Ufattelig irriterende om jeg må bytte receiver, har kastet esken (har ikke plass), kjøpt for 14 dager siden på Elkjøp.

Help?
    HDMI ledningen som følger med GET boksen ser jo ganske ok ut, men ville jo prøvd en annen....
    På min 667 så brukes TV knappen=Scene til å se på TV med=altså billedsignal fra RiksTV direkte fra Tv'en....
    Når jeg ser på satelittboksene mine bruker jeg HDMI 2-5.....
    Så Blu Ray kobles til HDMI 1, Get boksen på HDMi 2.....
    Er det sånn du har gjort det?
    Og har du satt HDMI kontroll til ON?
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Newcomer jornbr sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvis det er på kanaler som senner i digital surround du har problemer med. kan det være innstillingen audio out. så står på amp+tv. prøv å sett den kun på amp

Newcomer yallaman sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Funnet ut noe, znapper?

Jeg skal hjelpe en kompis å kjøpe surroundreceiver, og vi vurderer Yamaha RX-V1067 eller 767. Han har Get HDi-boks, så problemstillingen i denne tråden er svært aktuell.

Håper noen som har både Get HD-boks og en av de nyeste Yamaha-receiverne kan teste og gi tilbakemeldinger. På forhånd takk

Newcomer jornbr sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan være den forsterkeren ikke er helt kopitabel med get dekoderen. dem pleier jo å fikse slikt på nyere modeller.
    Uansett er det vel ikke verre en å ta i bruk coax.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, har prøvd litt frem og tilbake nå.
    Det kan virke som at problemet ligger i receiveren.

Forsøkte å bytte om på av1 og av2 på receiveren, slik at get boksen kjørte på av2 og blueray på av1, korrigerte ikke problemet.

Jeg hadde også en annen hdmi kabel (bedre en den flimsy greia som følger med get boksen) som jeg brukte, det utgjorde ikke noen forskjell mht lyutfallet ved kanalskift.

Løsningen for min del, blir at jeg kobler som følger:

1. Blueray -> receiver Av1 (hdmi)

2. Receiver hdmi out -> TV hdmi 1

3. Get boks -> TV hdmi 2 (med min kabel, i og med at den er bedre)

Så har jeg satt på audio return, og HDMI control til ON på receiver og på TV, slik at jeg får ut lyden fra get boksen via TV'en og inn i receiveren. (det er viktig at TV'en støtter det, jeg har en Sony BRAVIA 52" 3D LED...ja den som koster skjorta ja, huff! :P )

Da fungerer det og lyden forsvinner ikke når jeg skifter kanal på get boksen, virker som at TV'en synker dette slik at ikke receiveren flipper ut.

Skjønner fremdeles ikke hva prolemet get boks - receiver er, men jeg omgår som sagt problemet med å kjøre get boksen gjennom tv'en og audio return channel via hdmi koblingen.

Mulig jeg kontakter yamaha for å høre hva problemet kan skyldes, virket nesten som en bug, da det ikke var konsekvent når lyden falt ut, kunne skifte kanaler en del ganger, så plutselig datt den ut når jeg skulle skifte kanal igjen, weird...

Ellers er receiveren virkelig flott! =)

Håper det kan hjelpe noen.

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,882
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Hei, har prøvd litt frem og tilbake nå.
    Det kan virke som at problemet ligger i receiveren.

Forsøkte å bytte om på av1 og av2 på receiveren, slik at get boksen kjørte på av2 og blueray på av1, korrigerte ikke problemet.

Jeg hadde også en annen hdmi kabel (bedre en den flimsy greia som følger med get boksen) som jeg brukte, det utgjorde ikke noen forskjell mht lyutfallet ved kanalskift.

Løsningen for min del, blir at jeg kobler som følger:

1. Blueray -> receiver Av1 (hdmi)

2. Receiver hdmi out -> TV hdmi 1

3. Get boks -> TV hdmi 2 (med min kabel, i og med at den er bedre)

Så har jeg satt på audio return, og HDMI control til ON på receiver og på TV, slik at jeg får ut lyden fra get boksen via TV'en og inn i receiveren. (det er viktig at TV'en støtter det, jeg har en Sony BRAVIA 52" 3D LED...ja den som koster skjorta ja, huff! :P )

Da fungerer det og lyden forsvinner ikke når jeg skifter kanal på get boksen, virker som at TV'en synker dette slik at ikke receiveren flipper ut.

Skjønner fremdeles ikke hva prolemet get boks - receiver er, men jeg omgår som sagt problemet med å kjøre get boksen gjennom tv'en og audio return channel via hdmi koblingen.

Mulig jeg kontakter yamaha for å høre hva problemet kan skyldes, virket nesten som en bug, da det ikke var konsekvent når lyden falt ut, kunne skifte kanaler en del ganger, så plutselig datt den ut når jeg skulle skifte kanal igjen, weird...

Ellers er receiveren virkelig flott! =)

Håper det kan hjelpe noen.
    Du har nok misfostått litt her når det gjelder TV'er med audio return....
    For det første: Vet ikke om Get boksen gir lyd ut fra HDMI, hvis den ikke gjør det så bruk en coax som linkes sammen med den HDMI som har bildet...rett in i receiveren din...

Tv med auto return er hvis du får et lydsignal fra Tv'en din dvs at du har en antenne koblet til Tv'en og bruker den innebygde digitaltuneren til å se på RIKS TV...eller hvis den er veldig avansert så kan du se på både kabelTV=Canal Digital og eller satelitt=Canal Digital.
    På min Tv som ikke har auro return så må jeg bruke en optisk kabel som på min Yamaha er ferdig satt opp som default på Scene knapp nr 2=TV Viewing

Med en tv og forsterker som har auto return, så vil TV lyden gå til din receiver
    via HDMI ledningen som er den samme som TV monitor HDMI....
    Men lyden fra din GET boks har ikke NOE innom din TV å gjøre...
    Den skal gå rett fra boksen til din receiver.....Skjønner du?
    OG Blu-Ray har jo et ferdig oppsett på din receiver med Scene kanpp nr 1...
    Jeg har 4 satelitt tunere koblet til min Yamaha og det er ingen problemer...
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok,

Nei altså, alt går via hdmi hos meg, fra get boks -> tv -> receiver

Får i utgangspunktet lyd og bilde på TV'n men velger her altså å sende lyden videre til receiveren (via instillinger på TV og receiver).

Men seff mulig at problemet med get boks -> receiver (via hdmi til AV2), er et problem spesifikt til min receiver og ikke hele modellserien, men det fungerer altså forholdsvis dårlig når jeg skifter kanal.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har samme problemet selv.

Vurderer bare å kjøpe en optisk og kjøre fra getboxen og ned i reciever, og kjøre HDMI get signalet rett i tven. Lyden blir jo den samme....

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,882
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Ok,

Nei altså, alt går via hdmi hos meg, fra get boks -> tv -> receiver

Får i utgangspunktet lyd og bilde på TV'n men velger her altså å sende lyden videre til receiveren (via instillinger på TV og receiver).

Men seff mulig at problemet med get boks -> receiver (via hdmi til AV2), er et problem spesifikt til min receiver og ikke hele modellserien, men det fungerer altså forholdsvis dårlig når jeg skifter kanal.
    Kan jo hende at GET boksen trenger en oppdatering ang lyd ut med HDMI, men du vil jo ikke merke noe forskjell hvis du kjører lyden for seg selv via en coax kabel...og du har satt Get boksen på digital lydutgang?...

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden det er problemer med lyd fra Get-boksen via HDMI til de nye Yamaha-receiverne, er altså nødløsningen å bruke en tilleggskabel for lyden: coax digital fra Get-boksen til receiveren (og "assigne" coaxen til den aktuelle HDMI-inngangen i receiverens meny).

For bilde ... : Get-boks <HDMI> Yamaha <HDMI> flatskjerm
    For lyd ..... : Get-boks <coax digital> Yamaha

Dette burde fungere fint med receiveren påslått.

MEN: For de som ikke bruker surroundanlegget hver gang de ser på TV, hvordan blir det da med lyden? Basert på overnevnte løsning, vil lyden komme fram til TVen når receiveren er slått av (dvs. standby)? Forutsetter selvsagt at "Standby Through" er aktivert i menyen.

Jeg er litt redd for at svaret kan være nei :sad: I manualen (til Yamaha RX-V767) står det:

Standby Through
    This function allows audio/video signals from HDMI inputs to continue to be transmitted to a TV when this unit is in standby mode.

Siden lyden ikke kommer via HDMI-inputen fra Get-boksen, men fra en separat coax-kabel, så blir den kanskje ikke videresendt til TVen når receiveren er i standby?

Noen kommentarer? Hadde vært kanon om noen med Get-boks (HD-type) og ny Yamaha-receiver kunne sjekket dette og gitt rapport til oss som sitter på gjerdet og vurderer kjøp. :wink:

(Dette er en viktig sak, spesielt for de som ikke har mulighet til å bruke enda mer finurlige løsninger med audio return, HDMI control og enda flere tilleggskabler.)

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut til at Yamaha-receiverne har problemer med lyd fra andre TV-tunere/dekodere også, ikke bare Gets:

Yamaha RX767 Sound problems

Den karen mener det henger sammen med skifte mellom SD- og HD-kanaler.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forstod ikke problemet helt.

Lyden forsvinner fra receiver når du skifter kanal på dekoder? eller når du skifter kanal på receiver med dekoder tilkoblet (og slått på)?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kyllingJazz
    Forstod ikke problemet helt.

Lyden forsvinner fra receiver når du skifter kanal på dekoder? eller når du skifter kanal på receiver med dekoder tilkoblet (og slått på)?

Lyden forsvinner når jeg skifter kanal på dekoderen, ja, når dekoderen er koblet til receiveren, receiveren står på samme kanal hele tiden. (jeg kan få lyden _tilbake_ ved å skifte kanal på receiveren og tilbake igjen)

Om jeg tar lyden via coax (og setter opp på receiver at lyden skal komme fra coax) fungerer det fint.

Om jeg kobler dekoderen til TV via hdmi og setter opp at lyd skal sendes til receiveren via TV'en, fungerer det også fint.

Hadde en gammel coax liggende, så jeg har nå dekoderen koblet til receiver via hdmi og lyd til receiveren via coax, fungerer helt ok. (og da kan man bruke scene på receiveren for å skifte melllom TV og DVD/Blueray).

Regner med det er et firmwareproblem på receiveren, at den er for kresen, eller noe mystisk.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg postet dette i min egen tråd, Erfaringer med Yamaha RX-V767 og et par spørsmål, men det er jo høyst relevant her også, så jeg kopierer teksten fra nevnte tråd:

"
    Hmmm! Til tross for at det er noe småtteri jeg skulle ønske var annerledes med min 767, hadde jeg mer eller mindre bestemt meg for å beholde den. For noen dager siden gikk borettslaget over til Get og jeg har nå fått Gets HDi-dekoder koblet til receiveren. Erfaringene så langt gjør at jeg seriøst må vurdere å levere Yamahaen tilbake :-?

For det første:
    Lyden faller ikke ut ved skifte av TV-kanal, slik andre har problemer med, men jeg har et annet, stort problem:
    Når jeg slår av receiveren, faller bilde og lyd ut noen sekunder før det kommer tilbake igjen (receiveren er innstilt på "Through"). Dette avbruddet kan jeg leve med. Det kjipe er at lyden ofte ikke sluses videre til TVen. Jeg må bytte kanal for å få TV-lyden tilbake. Dette skjer spesielt med TV-kanaler som tilbyr Dolby Digital. Når jeg slår av TV-dekoderen og starter den senere, kommer heller ikke lyden tilbake hvis kanalen den sto på sender Dolby Digital.

Yamahaen min har tydeligvis problemer med å sende lyden videre til TVen, og dette gjelder med både HDMI og coax! Jeg har testet mye.

Dessuten:
    Bruker jeg HDMI til lydoverføring fra TVen, klarer Yamahaen ikke alltid å gjengjenne Dolby Digital-sporet som enkelte HD-kanaler har. Bytter jeg til en annen kanal og deretter tilbake igjen, faller det som regel på plass. Merkelig! Kablene mine er i orden, for de som lurer på det.

For det andre ... eller er det tredje:
    Dette er første gang jeg har Get (har hatt annen digital-dekoder før, dog ikke med HD), og jeg syntes den var fryktelig treig å bytte kanaler. Bilde kommer etter et par-tre sekunder (det er mye når man sitter og blar), mens lyden kan henge igjen med opptil tre-fire sekunder ekstra på enkelte kanalbytter. Nå nettopp prøvde jeg å koble HDMI-kabelen rett fra dekoderen og inn i TV-en. Kanalskifte er nå litt raskere (men fortsatt treige = Gets skyld) og lyden faller selvsagt aldri bort.

Jeg vet ikke om jeg kan leve med dette. Liker jo mye ved Yamahaen ellers, spesielt etter at jeg fikk justert bassen i EQ-innstillingene. Og Gudene vet hva annet man skal velge i 4000 kr klassen. Elle melle

Noen andre som har lignende trøbbel?

Kanskje det er småproblemer med andre receivere (andre merker) når man kjører lyd og bilde via receiveren?
    "

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,882
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av yallaman
    Ser ut til at Yamaha-receiverne har problemer med lyd fra andre TV-tunere/dekodere også, ikke bare Gets:

Yamaha RX767 Sound problems

Den karen mener det henger sammen med skifte mellom SD- og HD-kanaler.
    Jeg har 4 satelitt tunere+ Blu-ray koblet med HDMI til min 2067...aldri noen problemer med hverken lyd eller bilde....SD eller HD..
    Den er også oppdatert til firmware 2.05

(ellers så ser jeg aldri på TV med surroundreceiveren av....vil jo ha ordentlig lyd....men hos meg sendes lyden fint videre når den er av) måtte jo teste det :-)
    PS: har også hatt 667 og 1067 innom den siste måneden og de oppførte seg like fint som min 2067 gjør :-)

Men vil jo aldri koble en boks gjennom TV først....det er jo bare tull :-)
    og du er sikker på at signalet til din GET boks er optimalt?

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Help?
    jeg har samme problem som du med min 2067 og get:-?
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av classic46
    Jeg har 4 satelitt tunere+ Blu-ray koblet med HDMI til min 2067...aldri noen problemer med hverken lyd eller bilde....SD eller HD..
    Den er også oppdatert til firmware 2.05

(ellers så ser jeg aldri på TV med surroundreceiveren av....vil jo ha ordentlig lyd....men hos meg sendes lyden fint videre når den er av) måtte jo teste det :-)
    PS: har også hatt 667 og 1067 innom den siste måneden og de oppførte seg like fint som min 2067 gjør :-)

Men vil jo aldri koble en boks gjennom TV først....det er jo bare tull :-)
    og du er sikker på at signalet til din GET boks er optimalt?
    Jeg har ikke koblet slik. Signalet går på normalt vis fra Get-boksen til receiveren og videre til TVen.

Bra det fungerer med dine tunere Det er mange som har de samme problemene med Yamahas nye receivere og Get-boksene. Yamaha liker nok bare ikke dekoderne fra Get og visse andre merker. Og vi skal jo ikke bare skylde på Yamaha – med mindre andre receivermerker fungerer fint med Get-dekoderne!?

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,882
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av KarlOveman
    Jeg har ikke koblet slik. Signalet går på normalt vis fra Get-boksen til receiveren og videre til TVen.

Bra det fungerer med dine tunere Det er mange som har de samme problemene med Yamahas nye receivere og Get-boksene. Yamaha liker nok bare ikke dekoderne fra Get og visse andre merker. Og vi skal jo ikke bare skylde på Yamaha – med mindre andre receivermerker fungerer fint med Get-dekoderne!?
    Ok, det var jo bra...før jeg landet på RX-V 2067 så hadde jeg 667 og 1067 i hus ca 2 uker hver....ingen problemer...før det hadde jeg HK AVR 255 og 460...
    Bruker selvsagt "ordentlige" HDMI kabler....SUPRA og Monster....
    Min ex har en HD Get rett i Tv'en..med HDMI..den som fulgte med...vanlig Get boks før...aldri noen problemer...

Jeg har aktivert HDMI kontroll....med min Panasonic TV med Viera link, så betyr det bl. annet at når jeg slår av TV med fjernkontroll, så slår Yamahaen seg automatisk av...eller på den andre veien...og skifter jeg fra TV signaler til
    satelittboks så switcher Yamahaen med :-)

Active
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    426
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser i denne testen (Yamaha RX-V767 - AV Receivers - Gadget Guy Australia) at recieveren switcher til riktig HDMI selv når den er i standby. Funker dette for dere?

Har tenkt å kjøre Canal Digital HD PVR på denne måten (uten å ha forsterker på ved vanlig TV-titting) samt en XBMC HTPC med barnefilmer (gidder ikke ha på reciever da heller). Skifter den evt. selv til rett HDMI selv om den er av?

Hvordan kan man evt. sette opp dette med en Logitech Harmony remote hvis det ikke går automatisk?

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •