Denon AVR 2311

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Denon AVR 2311

Hallois

Har kjøpt meg ny forsterker. Den fungerer bra, men jeg klarer ikke få satt den opp som jeg vil.

Har nå koblet tv dekoderen på HDMI3 og det funker fint, men jeg klarer ikke å få satt opp tv bilde på for eksempel V.aux. Det må da kunne gå an å se tv samtidig som man hører på musikk fra pcen via V.aux eller hører på radio. Ser ingen grunn for at dette ikke skal kunne fungere. Dette er jo ikke den dårligste modellen fra Denon så den burde jo kunne klare det. Sikkert bare jeg som ikke skjønner noe...

Noen tips?

Takker

Active peter123 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    380
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av samsamsung
    Hallois

Har kjøpt meg ny forsterker. Den fungerer bra, men jeg klarer ikke få satt den opp som jeg vil.

Har nå koblet tv dekoderen på HDMI3 og det funker fint, men jeg klarer ikke å få satt opp tv bilde på for eksempel V.aux. Det må da kunne gå an å se tv samtidig som man hører på musikk fra pcen via V.aux eller hører på radio. Ser ingen grunn for at dette ikke skal kunne fungere. Dette er jo ikke den dårligste modellen fra Denon så den burde jo kunne klare det. Sikkert bare jeg som ikke skjønner noe...

Noen tips?

Takker

Dette går i alle fall ikke an på min 2308 dersom bildekilden er koblet til med HDMI. Mulig at det er det samme fortsatt.

Sjekk manualen;-)

Mvh
    Peter

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har klart å koble til pcen min med bilde fra hdmi og lyd fra coax på min 1911 så det skal være fullt mulig på en 2311. men du må nok legget til lyd fra coax eller hva du nå en bruker til den hdmi inngangen og ikke omvendt..

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan kobler du til pcen?

Tror ikke man kan velge bilde fra en inngang og lyd fra en annen, men du kan kanskje koble begge inn på samme inngang. Er ikke sikker

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •