klipsch rf-62 med onkyo tx-sr 607

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer juggalo86 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool klipsch rf-62 med onkyo tx-sr 607

Hei lurer på om noen har eit greit svar til mg anngånde reciveren min klarer å gi nok ytelse til klipsch rf 62. jeg har egentlig lust på rf 82 mn siden jeg nettopp kjøpte onkyo reciver uten pre out så blir d fort masse peng for å kunne bruke rf 82.
    så jeg har bestemt mg for rf 62 til jeg har oppgradert med nye reciver og effekt forsterker. mn håper onkyo 607 klarer å gje nok effekt, håper noen har erfaringer med lignende sak. :-D

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde Onkyo 608 på RF62 og det funka fint det når eg Bi-ampa dem
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

klipsch rf 62

hørrees heilt topp ud. skal oppgradere med støre forsterkere seinare. mn d e allti dn økonomien som må strekke til. skal kjøpe mg ny projektor først før eg avansere til større saker. skal ha mg : Epson EH-TW3600. så etter dn har kommt i hus så begynner jeg å tenke på andre muligheter på forsterkere.

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    burda da funke på 62 den, jeg har 707, modellen over bare, den fungerer bra på mine RF-82, både med og uten bi-amp, bruker nå et emotiva effektrinn på dem. Klipschene er jo ganske lettdrevne, kanskje det til og med hadde funket med 82 på 607.

Uansett må du jo tenke at de er jo like kjedelig kjøpe nye HT igjen senere om det blir en mulighet. Ihvertfall 62 på 607 skal gå bra det

Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking klipsch rf 62

takker for goe svar. d e som du sier mr.chill kjedelikt å kjøpe nye høytalere på ny. kunne tenkt mg rf 82 mn testet denne serien på recivern min 607, di spillte bra fremm til ett visst nivå så begynte dei å slite med å få framm detaljene i musikken å bassen ble tamme. mn d eg glømte å stille på reciveren min når eg testa rf 82 var størrelsen på høytalere i innstillinga, reciveren stod på small speakers når rf 82 blei testa. fekk aldri testa di med large på innstilinga.:-?
    mn eg vet at rf 82 trenger litt mar effekt å gå på, har en kompis som kjører en stor onkyo å effektforsterker på rf 82. utrolig bra lyd han har fått ut av høytalerane. :-D

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med Smal til surround og film og Large til musikk i stereo så skal det jo greit med rf-82

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •