[LØST] Liten receiver

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

[LØST] Liten receiver

Jeg ønsker tips til en litt liten receiver (stereo) med minimum 3 HDMI-innganger. Registrerer at de fleste forsterkere er over 32 cm i dybde, noe som blir for stort for mitt stue-oppsett og hyller. Jeg har et eget rom med en god forsterker, surround-høytalere og prosjektor. Den forsterkeren jeg nå er interessert i trenger med andre ord ikke være av alle beste kvalitet.
    Jeg har vurdert micro-anlegg av typen Harman Kardon MAS 100, men disse har jeg ikke funnet med HDMI-innganger. Dette er nødvendigvis ikke helt essensielt, men TV'en min begrenser seg til to HDMI'er slik at om jeg skulle ende opp med flere enn to komponenter som jeg har i dag (TV + stue-PC) vil jeg få problemer.
    Jeg trenger med andre ord en forsterker som ikke er dypere enn maksimalt 26 cm og har minimum 3 HDMI-innganger. Har prøvd å søke opp dette, men uten hell. Noen tips her? (vil gjerne at dere sjekker dybden før dere kommer med et tips).
    Takk!

Intermediate AV-Fallet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stereoprodukter har sjeldent HDMI, det er hovedsaklig multikanalprodukter som har det.

Her er det en sak, riktignok 265 mm dyp (5 mm for mye), mulig du kan bruke den. Kvaliteten på den har jeg ingen peiling på.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

link?

Sitat Opprinnelig postet av AV-Fallet
    Stereoprodukter har sjeldent HDMI, det er hovedsaklig multikanalprodukter som har det.

Her er det en sak, riktignok 265 mm dyp (5 mm for mye), mulig du kan bruke den. Kvaliteten på den har jeg ingenn peiling på.
    Takk for svar. Med multikanalprodukter mener du da hjemmekinoforsterkere? Alle disse har i hvert fall HDMI. I tillfelle er det ingenting i veien for at det kan være en forsterker med flere høyttalerutganger.
    Når det gjelder det produktet du har funnet så finner jeg ingen link eller navn?

Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skikkelig hjelpsom, når jeg ikke legger ut link ikke sant? Uffameg Her er den:

Centrum RB-80 Prisgunstig 5.1 hjemmekinoreceiver

Selv om den er billig og av et ukjent merke så trenger den ikke være dårlig. mrk. at HDMI'en er bare pass-through, altså ingen oppskalering, ingen HD-lyd osv, men det klarer du deg nok uten.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har en yamaha rxv-367 med hdmi ny i eske du kan få billig

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da regner jeg med denne Yamaha-receiveren imøtekommer det ene kriteriet jeg hadde; at den ikke er dypere enn 26 cm?

Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Stikkord for denne tråden