Ingen lyd over HDMI fra PS3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ingen lyd over HDMI fra PS3

Litt usikker på plassering av tråden her, men føler at det er mer reciever-relatert en playstation-relatert..

Har en billig Sony-reciever STR-DG520 på gaming-rommet mitt. Når jeg kobler PS3'n til den med HDMI så får jeg ikke lyd.
    Har valgt HDMI ut i playstation dashboardet, og kjører 44,1 khz. Står i manualen for recieveren at: "All the digital audio jacks are compatible with 32 kHz, 44,1 kHz, 48 kHz and 96 kHz sampling frequencies".
    Men det står også i manualen at: "This reciever may not be able to transfer video or audio signals with certain types of components"...

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JooV
    Litt usikker på plassering av tråden her, men føler at det er mer reciever-relatert en playstation-relatert..

Har en billig Sony-reciever STR-DG520 på gaming-rommet mitt. Når jeg kobler PS3'n til den med HDMI så får jeg ikke lyd.
    Har valgt HDMI ut i playstation dashboardet, og kjører 44,1 khz. Står i manualen for recieveren at: "All the digital audio jacks are compatible with 32 kHz, 44,1 kHz, 48 kHz and 96 kHz sampling frequencies".
    Men det står også i manualen at: "This reciever may not be able to transfer video or audio signals with certain types of components"...
    Får du bilde gjennom reciver? Kjenner ikke Sony spesfikt men de fleste recivere har en innstilling på HDMI om du vil kjøre trough eller AMP for å hente lyden fra HDMI.

Intermediate dvdjan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JooV

HDMI™ Pass-throughPowerful HDMI™ connectivity allows for uncompressed 1080p video to pass through directly to your HDMI™ capable television2. [A separate cable would be needed for audio.]

STR-DG520 | Home Theater A/V Receiver (5.1 channel) | Sony | SonyStyle USA

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dvdjan
    HDMI™ Pass-throughPowerful HDMI™ connectivity allows for uncompressed 1080p video to pass through directly to your HDMI™ capable television2. [A separate cable would be needed for audio.]

STR-DG520 | Home Theater A/V Receiver (5.1 channel) | Sony | SonyStyle USA
    Ah, takker! Litt snodig da at de lager hdmi inn og ut og dropper lyden.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •