Vector Reaserch VRX 7100

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Active Hektor sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    446
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Vector Reaserch VRX 7100

Noen som har noen info om denne? Fant ikke stort på nettet utover at Vector Research var kanadas svar på Nad og at forsterkeren er ca 25 år gammel. Takk!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har prøvd å finne ut av det med en tidligere anledning, men fant ikke noe vettig. Har faktisk en 1100 stående, fungerer faktisk greit

Intermediate norcad sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vector Research var mye godlyd for pengene på slutten av 80 tallet. Ble solgt av Audioscan (og senere Hifiklubben?). Det positive var dems "V8" utgangstrinn, det negative var at noen av modellene slet med dårlig lodding på printet. Skal se om jeg finner igjen noe info i papirhaugen en dag........

Active Hektor sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    446
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk for tilbakemelding til dere begge:-) På baksiden står det 270 watt Er det hva den maks trekker(blir vel i så måte ca 65 watt per kanal?)? Hva er tallet på din ThomasJL09 og hvor mange watt er den? Hvordan vil du beskrive lydkarakter? Kult om du finner noe i papirhaugen norcad, men ikke noe stress. Er svigerfaren til broren min som er på utkikk etter høyttalere til denne forsterkeren og jeg prøver å være behjelpelig En tanke er jo å ta den med på en lytterunde for å finne bra match.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    235
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også en Vector Research stående, sist jeg brukte den knitret den når man trykket på enkelte av input valgene, regner med dårlig lodding. Ble kjøpt på Audioscan en gang på 80'tallet. Herlig lyd.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der var forsterkeren koblet opp, måtte nesten teste! Den fungerer, eneste problemet er beskrevet over her. Enkelte av input valgene knitrer litt.

Står 330 watt på min 1100.

Akkurat en slik som er avbildet her faktisk: Lot 2-359687: Vector Research Stereo Amplifier VA-1100 & Pioneer SX-205 Stereo Receiver [7584](C2A) - Repocast.com®

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •