Hvem er best av?? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av corpseablase
    Hei Nå har jeg fått koblet opp 3490, nnnnnnnnnnYdelig lyd. masse trøkk, låter massivt som F.... Men har ett par spørsmål??

Spørsmål 1. Har problemer med lyd fra en optisk kabel jeg kjøpte på Clas O
    http://www.clasohlson.no/link/m3/Pro...?artnr=32-2087
    Jeg får ikke lyd fra pc`n. Hva skjer??
    Jeg bruker denne kabelen nå.http://www.clasohlson.no/link/m3/Pro...?artnr=32-1372
    Men det blir jo dårligere lyd med analog kabel enn en digital.
    Spørsmål 2 Jeg har koblet cd spiller i cd utgangen og Pc i video 1 men når jeg spiller begge kildene på likt får jeg signaler fra pc inn på cd og cd inn på pc hva skjer a??
    kan noen hjelpe??
    Det trenger ikke nødvendigvis å bli no dårligere lyd med analoge signaler, men det må du nesten prøve deg litt på selv å se hva du selv syntest.
    Men er det optisk på den H/k'en? da har iaf jeg hoppet over den infoen på specsa dens kan hende du må sette opp pcen din til å kjøre lyden gjennom den optiske utgangen. att du får begge signaler på en kilde var litt rart, men du kan prøve å flytte pcen din på F.eks Aux å se om det blir det samme
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Newcomer corpseablase sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Det trenger ikke nødvendigvis å bli no dårligere lyd med analoge signaler, men det må du nesten prøve deg litt på selv å se hva du selv syntest.
    Men er det optisk på den H/k'en? da har iaf jeg hoppet over den infoen på specsa dens kan hende du må sette opp pcen din til å kjøre lyden gjennom den optiske utgangen. att du får begge signaler på en kilde var litt rart, men du kan prøve å flytte pcen din på F.eks Aux å se om det blir det samme
    Hei igjen Er litt usikker på kabelen jeg bruker den har 3,5 mm til pc og optisk til forsterkeren den har også coaxial inngang også. Har ikke så mye greie på dette:-? men har prøvd litt forskjellige innganger. har brukt inngangen i front på forsterkeren og da overlapper ikke musikken hverandre.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •