Fysisk liten forsterker??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fysisk liten forsterker??

Noen tips til integrert forsterker i lite format, uten at det går alt for mye på bekostning av lyd? Skal drive et par gulvstående System Audio 1530 ELLER et sett yamaha NS-333 stativhøyttalere, litt avhengig av hvor mye plass det blir til overs. Gjerne noe med optisk inngang, da jeg har en aiport express som skal kobles til.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av JulieGrendel
    Noen tips til integrert forsterker i lite format, uten at det går alt for mye på bekostning av lyd? Skal drive et par gulvstående System Audio 1530 ELLER et sett yamaha NS-333 stativhøyttalere, litt avhengig av hvor mye plass det blir til overs. Gjerne noe med optisk inngang, da jeg har en aiport express som skal kobles til.
    Serbiske Dayens lager ganske små forsterkere som er utrolig bra. Jeg har selv Ampino som jeg anbefaler på det varmeste. Om du klikker på ampino-linken kommer du til 6Moons sin smått ekstatiske anmeldelse. Litt beskjeden når det gjelder effekt, men det holder i massevis til de Klipsch F2 høyttalerene den er satt til å drive hos meg. Gir en fantastisk detaljert og klokkeklar lyd, uten at det på noen måte blir slitsomt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •