har kjøpt b&w cm9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

har kjøpt b&w cm9

hei har kjøpt meg et par cm9 . eller kan hente dei på tirsdag -onsdag. har planer om å kjøpe denon 4311. men tenker eg kankje bør ha en efektforsterker . og er der eg har sett på nad c275bee . da vil nok høytalerene låte bedre .

men har en nad t737 som vil vere alt for svak til å drive cm9ene . men vis eg bruker den efektforsterkeren , vil den sammenkjøringen vere ok i noen månder til eg har spart opp til eg har spart opp til denon forsterkeren.

Newcomer jornbr sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av regalis
    hei har kjøpt meg et par cm9 . eller kan hente dei på tirsdag -onsdag. har planer om å kjøpe denon 4311. men tenker eg kankje bør ha en efektforsterker . og er der eg har sett på nad c275bee . da vil nok høytalerene låte bedre .

men har en nad t737 som vil vere alt for svak til å drive cm9ene . men vis eg bruker den efektforsterkeren , vil den sammenkjøringen vere ok i noen månder til eg har spart opp til eg har spart opp til denon forsterkeren.
    har du råd. kjøp camebridge840W !

Intermediate JosRuu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du vl få mye bedre lyd med en effektforsterker på de, men de vil nok låte godt med bare denonen også.
    har 683 selv og bruker nad c275 på de og det fungerer kjempebra!

Hva du kjøper først vl jo bli en prioritetssak.Hør på cm9 på hifiklubben sammen med bare 4311 og 4311 og 275 så hører du jo hvor stor forskjellen blir før du bestemmer deg for hva du skal handle først.
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub
    Stuelyd: B&W DM 601 S1 koblet til sone 2 på LX 86 med AirPlay

http://avforum.no/myhometheater/JosRuu

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av regalis

Denon 4311 drar faktisk CM9 veldig bra! Jeg ble imponert!!! Men selvfølgelig, jo mer krefter jo bedre!

Jeg ville, om budsjettet er litt småelig nå, gått for Emotiva 200watteren! Emotiva Audio: Audiophile Quality Multi Channel Amplifiers, Stereo Preamplifiers, Audio/Video Processors, and Award Winning Speaker Systems At Direct Prices . Eventuelt denne ifra Lsound:

Adcom GFA-5500 2x200W Effektforsterker - L-Sound AS

For å pynte på prisen, så kunne du kanskje droppet 4311 og gått for 3311, eventuelt den prisvinnede YAmaha RX2067 (som også selges hos Lsound).

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    NAD 737 blir for "jalla" å koble til en "mid-HIGHEND" høyttaler!

NAD 275 er en kjempeforsterker, men ikke noe for CM9, med tanke på kvalitet! Prisen er dog veldig bra!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei . da har eg hentet høytalerene . skal bestille en demonstrasjon for å høre cm9ene med nad t785hd og denon 4311 . så da får vi se hva det blir nad eller denon

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •