Yamaha RX-V467/567/667 - største forskjeller for en student. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 47
    Newcomer Gjævert sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er jo sant, funker med Collect @ Store. Så da burde man jo få til å få samme pris i butikk.
    Jeg tenker meg en tur i butikken imorgen å sjekke ut. Så da skal jeg se både på Hihihuset og på Lefdal.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var innom etter jobben og de hadde den ikke i butikk og ikke på hovedlager. Fant bare en utstillingsmodell de ikke ville selge meg :/ Så da blir det evt. bare å bestille fra nett og krysse fingrene for at det ikke tar altfor lang tid..

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjønner, det var dårlig nytt. Men hvilken butikk var du i? Jeg bor jo like ved Sandvika, så det blir den jeg bruker evt. Men det med hovedlager lover dårlig.

Intermediate AV-Fallet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som kunne vært en ide for deg er å kjøpe en rx-V367 til 995,- for så å oppgradere om 3 år.
    Antageligvis hadde også denne gjort jobben for deg.

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja du tror det kunne fungert?
    Men jeg har altså forhåpentligvis tenkt å bytte til bedre høytalere iløpet av noen uker. Men vet jo aldri. Men skal en tur ut imorgen, så tar gjerne med meg tips til det. Kommer selvsagt ann på prisen også.
    Men du tror det kunne fungert med en 367, selv hvis jeg bytter til større høytalere?
    Og er det sånn at en 667 kan vare i si 5-6 år fremover?

Intermediate sollie sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    522
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde en sr5300 marantz receiver fra 2004, og en tv fra 2005 med 1 hdmi inn frem til nov 2010.Så ja det kan holde i mange år :-) det kommer an på deg egentlig. Nå har jeg ny tv med 4 hdmi inn, ny receiver med 5 inn og 1 ut og hd lyd i alle kroker.tror jeg kommer til å holde på dette i noen år fremover.Også tenker jeg at for 2495, da kan jeg koste på meg noe nytt om det skulle dukke opp noe crazy kuult om noen år.

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja var det samme jeg tenkte. Og derfor tenker jeg at det kunne være en ide å investere i en god forsterker/receiver. Skjønner vel at jeg ikke trenger top-notch. Men en 667 til 2495,- er jo en god pris. Men jeg kan vel egentlig se på en 567, kanskje også en 467. Siden jeg ikke skal ha for mye høytalere før om en 3-4 år.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gjævert
    Jeg ringte akkurat til Lefdal og da sa han at den hadde vært på tilbud en stund nå allerede, men det var ikke noen spesiell periode han kunne nevne. Så han visste ikke akkurat når den sluttet.
    Han kunne også fortelle meg at den i butikken ligger på en 500 lapp mer. Altså 2995,- Det er bare på nett/telefonbestilling at du får den til 2495,-

Oisann!!!
    Har lefdal også begynt med samme vas som Elkjøp???
    En pris på nett og dyrere i butikk.

Tenk om Statoil begynner med det samme . Reklameskilt med 9 kr for diesel på plakat langs veien . Når du kommer til pumpa står det 9 kr literen hvis forhåndsbetalt på nett. Pumpepris er 10 kr betalt med kort på pumpa. Betaler man inne i butikken koster dieselen 11 kroner. Folk hadde vel klikka helt . :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk forresten et annet svar på mail istad, der sa de at de hadde 667 på hovedlageret og at jeg bare kunne bestille på nett eller ringe de. Stoler litt mer på de som svarte meg på mail enn de som jobber i butikken. Så bestilte istad, kan oppdatere her underveis om det er noen andre her som er usikre på lagerstatusen. Regner med at jeg får sporingsnr. rimelig kjapt om den er på lager.

Når det gjelder 367 vs 667 så ville jeg gått for 667 med mindre du har små lettdrevne høytalere. Jeg kjøpte 367 på mandag, men fant fort ut at den ble litt for tam til mitt oppsett, så jeg solgte den videre til broren min. 367 er et uansett godt kjøp til 995kr, men mener at 667 er et enda bedre kjøp til 2500kr.

Fordelen med 667 er jo at den har pre-out (med mindre jeg har tatt feil?), så hvis man oppgraderer fronthøytalerne sine kan man alltids gå til innkjøp av en effektforsterker, så slipper man å kjøpe ny reciever igjen.

Intermediate sollie sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    522
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    den har pre out ja, det var mitt pri 1 når jeg så etter noe nytt til stuen så mine roteler kunne bli med på morroa.

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    667'en som jeg bestilte og betalte i går, er nå sendt fra Lefdal med sporingsnummer

Dessverre hadde ikke Kr.sand (Sørlandsparken) butikken denne på lager slik at jeg ikke kunne benytte meg av collect@store, men med dette været er det kanskje like greit å betale 105 kroner for å få den trygt frem til postkontoret

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Supertramp
    667'en som jeg bestilte og betalte i går, er nå sendt fra Lefdal med sporingsnummer

Dessverre hadde ikke Kr.sand (Sørlandsparken) butikken denne på lager slik at jeg ikke kunne benytte meg av collect@store, men med dette været er det kanskje like greit å betale 105 kroner for å få den trygt frem til postkontoret
    Er i samme situasjon som deg, gleder meg som en liten unge :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Supertramp

Jeg bestillte min 667 fra lefdal i forgårs, for så å dra ut til sørlandsparken. Var en tur innom elkjøp, og der stod det jammenmeg 3 stk igjen til 2500,-
    Ringte sporenstreks til lefdal for å kansellere ordren, men da var det allerede for seint:-?
    Ikke alltid like greit å være kjapp i avtrekkernops:

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan jo ikke ha vært for sent!? Du har jo 14 dager angrefrist og 30 dager bytterett

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Johnson
    Det kan jo ikke ha vært for sent!? Du har jo 14 dager angrefrist og 30 dager bytterett
    Jodajoda, det var bare det at den var til pakking allerede. Kan jo selvfølgelig sende tilbake\levere i butikk, men jeg får vel ikke tilbakebetalt frakten da? Er jo bare det som skillte i pris, og blir jo knaptnok verdt strevet med å kjøre ut igjen og levere inn, for så å hente ny på elkjøp.
    Bare utålmodighet som var\er problemet

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var som svarte!

Jeg prøvde å kjøpe 667 til 2500,- akkurat nå. Da jeg puttet den i handlekurven, kostet den 2495,-, men når jeg kom frem til siste side i bestillingen, og skulle bekrefte ordren, da var prisen steget til 3989,-

Må nok følge med bedre neste gang, tenker jeg.

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Det var som svarte!

Jeg prøvde å kjøpe 667 til 2500,- akkurat nå. Da jeg puttet den i handlekurven, kostet den 2495,-, men når jeg kom frem til siste side i bestillingen, og skulle bekrefte ordren, da var prisen steget til 3989,-

Ojsann - så "kampanjen" er allerede over. Var det noen sjefer hos Lefdal som fikk litt søvnproblemer pga all omtalen av produktets lave pris heinne...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er jeg utrolig glad jeg la kjøpte min i går....

Ser det er mange som nevner pre out og mulighet til å oppgradere med ekstra forsterker. Hva koster en grei forsterker? Har bare tittet litt rundt og får inntrykk av at det er ganske dyrt?

Er også litt usikker på hvor store høytalere 667 klarer å dra. Noen som har input til det?

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Det var som svarte!

Hmm. Jeg bestilte min 667 i dag og fikk den til kr 2495,-. Jeg ser på mailen min at den er sendt fra Lefdal kl 11.13, så da rakk jeg det akkurat da :-)

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Hmm. Jeg bestilte min 667 i dag og fikk den til kr 2495,-. Jeg ser på mailen min at den er sendt fra Lefdal kl 11.13, så da rakk jeg det akkurat da :-)
    Ændalitter er jo viden kjent for god timing og en del flaks

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •