Ny forsterker men hvilken? Til cv v-12f

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny forsterker men hvilken? Til cv v-12f

Heisann.

Jeg har en eldre denon (Denon AVR-3803 Denon AVR-3803 Specifications | ProductWiki) og 2 stk cerwin vega v-12f.
    Jeg har nå tenkt å selge den og gå til innkjøp av en ny forsterker. Ser for meg å bruke ca 5-6k. Foreløpig seg jeg for meg å bruke høytalerene litt til (økonomien setter alltid begrensninger! hehe). Ja hvis ikke en forsteker som nevnt under klarer å drive begge to + andre høytalere når den tid kommer?

Jeg har tittet litt på nad t747 og denon avr 1911. Men har også vært innom elkjop, lefdal, expert og sett litt.... er så mye der ute blir helt lost her jeg sitter, spesielt når jeg ikke har gode kunnskaper til å bedømme hva som duger, hehe.

Jeg har lite kunnskaper om lyd / bilde men det jeg ønsker er en forsteker som kan drive de høytalerene jeg har nå (etter det jeg kan se så kan begge nevnte forsterkere drive de?) samt å få en liten oppgradering fra gamle ledninger til hdmi.
    Det jeg ønsker å koble til er da: tv, tuner, ps3, pc(?) og evt en egen blue ray spiller hvis jeg velger å kjøpe det i steden for å bruke ps3'en til det.

På forhånd tusen takk for svar og ha en fortsatt fin kveld.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ville heller beholdt forsterkeren du har å gitt den denne XTZ Class-AP100 Black XTZ | Surround.no - Høyttaler spesialisten som drahjelp for frontene.

Tror du får mer ut av det enn å bytte ut en kurrant surround receiver i en ny kurrant surround receiver.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •