Oppgradering eller nedgradering?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Oppgradering eller nedgradering?

Hei godt folk å god jul!!

Idag sitter jeg med Onkyo 5007 og Parasound A51, noe som fungerer MEGET godt i mitt system. Men snublet over Marantz AV8003 & MM8003 som kanskje kunne vært et bra alternativ, men spørsmålet er om det hadde værten bedre løsning?

Skulle satt pris på om noen hadde noen mening om dette

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    someone?

Active UOB sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    491
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv AV 8003 og dette er en meget kompetent forforsterker/prosessor. Og jeg vil helt klart tro at denne vil bli en oppgradering. Om effektforsterkeren vil bli en klar oppgradering er jeg usikker på. Denne har jeg ikke hørt men den er den delen av parret som har fått litt lunkne kritikker. Særlig på styrke.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av UOB
    Har selv AV 8003 og dette er en meget kompetent forforsterker/prosessor. Og jeg vil helt klart tro at denne vil bli en oppgradering. Om effektforsterkeren vil bli en klar oppgradering er jeg usikker på. Denne har jeg ikke hørt men den er den delen av parret som har fått litt lunkne kritikker. Særlig på styrke.

Det jeg tenker på er at det er 8 kanaler på effekten å kan da bruke 2 kanaler til hver HT i frontrekken. Men det jeg lurer litt på er jo at denne forforsterkeren er noen år gammel å Onkyoen er jo så å si ny, tenker da på modellen.

å da får bak kanalene litt mindre effekt enn hva dem får med Parasounden, men da blir det store spørsmålet om 8003 er bedre enn 5007:en... synes dette er vanskelig Men går jeg får Marantzløsninge så kan jeg frigjøre litt kapital. det dyre er som regel bedre, derfor jeg stiller spørsmålet her.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •