H/K avr360

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: H/K avr360

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile H/K avr360

hei folkens...

kjøpte for noen få dager siden en ny hk avr360 reciver som jeg skulle kose meg med!

etter å ha pakket den ut, koblet den opp og stilt den inn så ble jeg utrolig fornøyd med utseende, lyd og ja, egentlig hele greia :P
    etter å ha sett litt film på svært lavt volum (guttungen sover i rommet ved siden av) så syntes jeg det luktet svidd(støv?) elektronikk av hele reciveren.

har nå testet reciveren litt fem og tilbake og den virker jo som den skal, og lukten har avtatt noe, men er fremdeles der!

har ikke spilt høyt med den, og den har godt med luft! 20cm til glassplata over reciveren!

er dette vanlig på en slik reciver som dette?
    sikkert ett utrolig dumt spørsmål for mange her inne, men jeg har gått fra min gamle sony str-db930 til en kliss ny hk avr360 og vil jo selvfølgelig ta vare på den herlige elektriske saken

skal jeg sende den inn til reklamasjon etter en uke? eller skal jeg beholde den litt lenger og se om den blir no bedre`?

takker for alle gode svar folkens

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det är i alla fall inte ovanligt, men det betyder inte att det alltid gör det.

Det viktigaste är att du sänder en mail till butiken där du köpt den och frågar.
    På så vis har du dokumenterat det du "trodde" var fel. Då kan de aldrig nekta dig reklamation om det skulle ske något de kan spåra till detta.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •