Onkyo TX-SR608B??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Onkyo TX-SR608B??

Hei.

Sjekket litt rundt min reciever å kan vel kanskje si att jeg ble litt skuffa, har ingen ting å klage på når det gjelder denne, for uten att det ikke er noen pre-out på den, for kunne virkelig tenkt meg en emotiva xpa-3 men uten pre-out går jo ikke dette.

Så lurer på hvordan den da takler ett fullt 7.2 anlegg fra klipsch? klarer den å dra alle høytalerene bra, så det ikke blir noen skurring eller noe sånn, eller kommer det ikke til å fungere?

Det er jo en "billig" reciever, så man kunne vel egentlig forutsett dette, men er det noe jeg kan gjøre så jeg får utnyttet denne recieveren til det fulle?

Er som sagt veldig fornøyd med denne men kunne virkelig tenkt meg en xpa-3 også.

Håper det er noen som kan hjelpe meg her

men da er hvertfall planene klare, å kjøpe en onkyo tx-nr5008 eller 3008 (har ikke helt bestemt meg enda), og en emotiva xpa-3 på nyåret pluss ett fullt klipsch 7.2/9.2 anlegg

Intermediate Ultima sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av torgeir.a.sandmo
    Hei.

Sjekket litt rundt min reciever å kan vel kanskje si att jeg ble litt skuffa, har ingen ting å klage på når det gjelder denne, for uten att det ikke er noen pre-out på den, for kunne virkelig tenkt meg en emotiva xpa-3 men uten pre-out går jo ikke dette.

Så lurer på hvordan den da takler ett fullt 7.2 anlegg fra klipsch? klarer den å dra alle høytalerene bra, så det ikke blir noen skurring eller noe sånn, eller kommer det ikke til å fungere?

Det er jo en "billig" reciever, så man kunne vel egentlig forutsett dette, men er det noe jeg kan gjøre så jeg får utnyttet denne recieveren til det fulle?

Er som sagt veldig fornøyd med denne men kunne virkelig tenkt meg en xpa-3 også.

Håper det er noen som kan hjelpe meg her

men da er hvertfall planene klare, å kjøpe en onkyo tx-nr5008 eller 3008 (har ikke helt bestemt meg enda), og en emotiva xpa-3 på nyåret pluss ett fullt klipsch 7.2/9.2 anlegg

Kan vel nøye deg med Onkyo NR1008 hvis du allikevel skal ha XPA-3 for fronter og senter

Evt. hvorfor ikke se om du finner noen slike brukt?
    Sony KD 55X8509C | Denon AVR X6200W | Cambridge Azur 840W | Hegel HD11 | Cambridge Azur 751 BD | PS3| Tecnnics SL-Ma1| B&W 804 Diamond, B&W HTM4 Diamond, B&W DB3D, Dali Suite R0,8, B&W M1, Focal Dome | Apple TV |

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •