banan plugger til tilkobling på onkyo ts-xr608? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 33 av 33
    Intermediate oyvindk sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av torgeir.a.sandmo
    ja det hadde vært typisk det.. krysse fingrene for att du får dem før jul
    Hehe, det tviler jeg egentlig på, men jeg kan jo håpe. Det er jo ikke sikkert at kursen i neste kursperiode blir høyere heller. Det viktigste er at den ikke går over 200 / 32.98 = 6.06 kr. Da blir varene plutselig veldig mye dyrere, siden det kommer både moms og fortollingsgebyr på toppen.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oyvindk
    Hehe, det tviler jeg egentlig på, men jeg kan jo håpe. Det er jo ikke sikkert at kursen i neste kursperiode blir høyere heller. Det viktigste er at den ikke går over 200 / 32.98 = 6.06 kr. Da blir varene plutselig veldig mye dyrere, siden det kommer både moms og fortollingsgebyr på toppen.
    det hadde vært utrolig kjedelig.. kanskje jeg skal vente til over nyttår med å bestille noe så jeg ser hva kursen er. Du har en bra bygge tråd forresten kan nesten ikke vente selv til jeg skal begynne å bygge min

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lägger nog in en beställning jag också av rent estetiska anledningar. De jag har funkar fint som f från "pappahagen", men dessa får jag ju hem till nästan samma pris. Dessutom behöver jag fler.

Lite off topic, men igår gjorde jag ännu en test och det med cat 5 kabel som högtalarkabel med en clasohlsson plugg i var ände. Topp resultat, eller, precis det samma, som en "naken" kabel av standard monster eller Supra 2.5 (har båda)

Newcomer krolsen91 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    258
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oyvindk
    Jeg la faktisk sporenstreks (altså i går kveld) inn en bestilling på ebay-linken som mackanzocz postet, og fikk i dag morges epost om at varene var sendt. Det bør snike seg inn under 200 kroner også (tollvesenets kurs er 5.88 i perioden 20-26.12.2010), og det for 50 plugger. Med litt uflaks så blir varene så mye forsinket i julestria at de kommer inn på neste kursperiode, og den kan jo være høyere, men det får bare være.
    Da ligger vi likt! Får krysse fingrene. Fikk mail på morgenen i dag!

Intermediate Truls sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,838
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har bestilt "Nakamichi" plugger fra ebay nå to ganger, og aldrig har det stått noen summ på pakken så den går gjennom toll smertefritt etter min erfaring=)

Liker disse pluggene, da dem sitter godt uten lodding.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pass bare på at du ikke gjør samme feil som meg, hadde bestilt onkyo tx-sr508 og noen bananplugger, men de passa ikke i receiveren fordi de var for store.

Viste seg senere at det var små plastikkbiter inni pluggene i receiveren som måtte taes ut før en kunne bruke bananplugger ^^,

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hydroz
    Pass bare på at du ikke gjør samme feil som meg, hadde bestilt onkyo tx-sr508 og noen bananplugger, men de passa ikke i receiveren fordi de var for store.

Viste seg senere at det var små plastikkbiter inni pluggene i receiveren som måtte taes ut før en kunne bruke bananplugger ^^,
    hvordan fikk du ut de? mine sitter som f...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sig84
    hvordan fikk du ut de? mine sitter som f...
    Fant en spiss stjerneskrue å skrudde den så langt inn jeg klarte med hendene, så tok jeg den ut, og plastikken satt på skruen

Er nokk den beste måten og gjøre det på vill jeg tro

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk mine bananplugger på fredag, så det tok fryktelig lang tid å frakte dem fra Hong Kong. Årsaken var at selger bruker China Post i stedet for Hong Kong post. Flere andre har samme erfaring, varer sendt med China Post tar MYE lenger tid. F.eks har også Dealextreme begynt å bruke China Post på en del (alle?) forsendelser, og det er skikkelig bånn i bøtta.

Når det er sagt, pluggene svarte absolutt til forventningene, og fungerte fint. Det ble heller ikke moms, selger hadde uoppfordret satt vareverdi til 16 USD på pakken.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min erfaring er at det ikke er plass til bananplugger i onkyo sine receivere, i allefall ikke på de billigste modellene.
    Også prøvd å fjerne "senter-kjernen" uten hell å få inn bananpluggen.

Så kan være grett å sjekke det ut før man kjøper alt for mange bananplugger =)

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BlackkoZ
    Min erfaring er at det ikke er plass til bananplugger i onkyo sine receivere, i allefall ikke på de billigste modellene.
    Også prøvd å fjerne "senter-kjernen" uten hell å få inn bananpluggen.

Så kan være grett å sjekke det ut før man kjøper alt for mange bananplugger =)
    Akkurat. Jeg har ikke erfaring med dette, men da vet vi i det minste at akkurat disse bananpluggene passer fint i Onkyo 608. Plastpluggene måtte selvfølgelig ut først, men ellers er det bare å kjøre på. Bare passe på at ledningene ikke strammer i en slik retning at man får pluggene i kontakt med hverandre, siden også den ytre hylsen er i metall. Ikke misforstå: Pluggene sitter godt i receiveren, men det er mulig å bende dem litt sideveis, selv om det skal ganske mye til å få dem i kontakt med hverandre.

Newcomer LarsiS14 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så rektig gode ut de bananpluggene! bestilte 50stk kjekt og ha!

Newcomer LarsiS14 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tok sin tid og motta bananpluggene, men de kom i dag!
    frakta brukte 23 dager, desverre.. Men er verdt og vente på.

Slenger ut noen bilder av 50 bananplugger.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •