Rotel RB-1582 vs emotiva xpa-5 til B&W CM9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Ultima sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Rotel RB-1582 vs emotiva xpa-5 til B&W CM9

Som overskriften antyder, så lurer jeg på om noen av forumets kloke hoder har noen erfaring hva som kan passe best sammen med mine B&W CM9.

Har i dag Emotiva XPA-5 tilkoblet disse, og de er til prisen et kupp vil jeg si, men man vil alltid ha noe som er enda bedre hehe

Ettersom Pio receiveren jeg har utmerket kan drive surround og center, så lurer jeg rett og slett på om det er noe å hente på å forsøke Rotel RB-1582 til frontene? Evt et annet effekttrinn (2-kanals) i en ikke alt for uoversstigelig prisklasse.
    Sony KD 55X8509C | Denon AVR X6200W | Cambridge Azur 840W | Hegel HD11 | Cambridge Azur 751 BD | PS3| Tecnnics SL-Ma1| B&W 804 Diamond, B&W HTM4 Diamond, B&W DB3D, Dali Suite R0,8, B&W M1, Focal Dome | Apple TV |

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    207
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Holder en good knap på Rotel'en da æ bruke forgjængern sjøl og lure på og oppradere til den du tænke på til neste år e meget forboust over kor god match til prisen det e på den Rotel'en et par andre merker æ lure på e Anthem MCA2/3 eller A2 eller Parasound Classic 2250 korsen disse merkene matcher CM9'en lyd messig disse ligger også rundt prisen på Rotel'en bortsett fra Anthem A2 e litt dyrere.

Intermediate Ultima sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av and_elli
    Holder en good knap på Rotel'en da æ bruke forgjængern sjøl og lure på og oppradere til den du tænke på til neste år e meget forboust over kor god match til prisen det e på den Rotel'en et par andre merker æ lure på e Anthem MCA2/3 eller A2 eller Parasound Classic 2250 korsen disse merkene matcher CM9'en lyd messig disse ligger også rundt prisen på Rotel'en bortsett fra Anthem A2 e litt dyrere.
    Takker for innspill men litt merkelig ingen har forsøkt denne komboen. Surfet litt på nett og fant ut at det var en anbefalt kombo, for det måtte være verdt, når det kommer i fra en butikk:
    AUDIO ETC: Recommended Systems

Skal forsøke å få lånt meg en slik hjem fra Tonart. Vil helst unngå å gjøre noen blemme, som resulterer i en nedgradering i forhold til det oppsettet jeg har.
    Sony KD 55X8509C | Denon AVR X6200W | Cambridge Azur 840W | Hegel HD11 | Cambridge Azur 751 BD | PS3| Tecnnics SL-Ma1| B&W 804 Diamond, B&W HTM4 Diamond, B&W DB3D, Dali Suite R0,8, B&W M1, Focal Dome | Apple TV |

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    207
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, prøv og se om du kan få lånt med deg en Anthem utav det æ foreslo Tonart ska ha dæm Så kunne du være en slags prøve kanin for meghehe Ja e enig med deg, at det er rart at d ikkje e flere som kjøre Rotel klasse A/B vel og merke. Da Kl.D ikkje klare og drifte CM9 og 683 onkli pga lav imp når det går heftig for seg...hmmm

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •