Dyre recievere like gode som mellomklasse integrerte stereo forstekere? I think not.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dyre recievere like gode som mellomklasse integrerte stereo forstekere? I think not.

Har hatt denon 4310 til 17K i lengre tid nå. Hører på musikk ca 30 min til 1 time daglig eller annenhver dag. Ofte mer. Nå har jeg kjøpt meg en gammel rotel ra 1062 for å ha som rent stereo oppsett i kommende leilighet. I samme rom, med samme kilde er det så stor forskjell at det nesten ikke er til å tro. Det som denonen leverer i stereo når ikke rotelen til ankelhøyde. Den låter rett og slett helt patetisk i forhold. Noe å tenke på for de som vurderer stereo kontra hjemmekinoreceiver...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette slo meg og så jeg kjøpte en nad 275bee efektforsterker som driver front høytalerne. Jeg hadde akkurat som du en Denon AVR 4310. Nå er den skiftet ut med Onkyo nr5008, men NAD 275BEE måtte jeg fortsatt bruke til frontene.

Jeg vet ikke men tror AVR 4310 og 5008 er greie forforsterkere.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes å huske at når Lyd og Bilde testet 4310 så var det som om det skulle vært et filter i forsterkeren som gjorde at den ikke produserte bass under 100 hz.Dette var i stereo.
    Når de testet den som pre ble det et helt annet resultat og alt virket som det skal. Effektforsterkeren i 4310 fikk skylda.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ville sikkert forklart noe

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jumped the gun

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bfanderson
    Dette slo meg og så jeg kjøpte en nad 275bee efektforsterker som driver front høytalerne. Jeg hadde akkurat som du en Denon AVR 4310. Nå er den skiftet ut med Onkyo nr5008, men NAD 275BEE måtte jeg fortsatt bruke til frontene.

Jeg vet ikke men tror AVR 4310 og 5008 er greie forforsterkere.
    Merket du noe særlig forskjell på denon og onkyo, da særlig i stereo? Men du sier at det ble bedre stereo med naden som effekt uansett?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •