Pre til Helicon 400 og Vincent CD S3 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Blitt noe lytting på den tacten?
    Fikk selv Arcam FMJ P35 i dag. Etter første lytterunde lover det veldig bra.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Blitt noe lytting på den tacten?
    Fikk selv Arcam FMJ P35 i dag. Etter første lytterunde lover det veldig bra.
    Ja, men jeg likte ikke lyden spesielt godt. Det var et eller annet i diskanten som ble helt feil for meg.
    Har gjort min investering idag. Det ble en NAD silverline S200 effekt. Det funker rett og slett sinnsykt bra sammen med ec 4.7`en...Daliene liker godt med krutt i forsterkeriet så det ble en perfect match ut av det..eneste som er drawback er at jeg må kvitte meg med vincenten igjen. Den ble for analytisk og boogie faktoren mangler helt..deilig med masse detaljer og oppløsning selvfølgelig, men jeg er litt mer rock n roll type og annlegget skal også låte godt med en grinete marshall på full vreng, ikke bare akustiske gitarer..

Noen tips på cd spiller ?

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville heller skiftet NAD-en da tror jeg. Den er kostbar, men etter min mening ikke i nærheten av å holde mål i prisklassen. Tror egentlig ikke Vincenten kan bidra med de egnenskapene du beskylder den for, men det minner veldig om NAD-ens egenskaper siden jeg tilfeldig vis har fått testet disse klumpene selv. Siden Vincenten min har tatt turen til de evige jaktmarker ser det ut til at jeg ender opp med en Linn Unidisc SC. Kanskje jeg henter en i morgen. Den er ubalansert, men ellers har den alt man kan vente av en enkel surround pre og en multispiller. Det kommer test i neste Fidelity.

Kanskje du er interessert i clocken og kondisene i min S3? De skal ikke være skadet, spilleren blir kassert på grunn av skader i mange halvledere og printbaner etter DACene. Den har også fullstendig viberasjonsdempet chassis og power til clocken. OpAmpene tviler jeg på er friske. De måtte nok ta imot lynet vil jeg tro.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •