Onkyo tx-sr 606 problemer.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Onkyo tx-sr 606 problemer.

Hei.

Har en onkyo surround forsterker som har begynt å oppføre seg rart.
    Har kobblet opp tuner, ps3 og pc gjennom hdmi inngangene forsterkeren.
    dette er kobblet til en panasonic 42 plasma. Forsterkeren er ca 2 år gammel.

Når forsterkeren har stått avslått om natten så går det ca 10 minutter før det kommer lyd, så ca 1 minutt etter lyden er kommet så kommer bilde fram.
    Virker som forsterkeren trenger å bli varm for at den skal fungere.
    Tidligere når alt funket var det klikking i forsterkeren når man skiftet fra feks pc til ps3. Dette skjer ikke mere. noen som har hatt dette problemet og har en løsning på dette.

Når jeg trykker setup så kommer ikke osd fram på skjermen, men det funker på displayet til forsterkeren.

Mister man noe kvalitet på bildet når man kjører hdmi igjenom forsterker istedenfor rett i tv?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg opplever mye av det samme problemet... Virker som den er veldig ustabil.
    Jeg har PC, tuner (bakkenett) og PS3 tilkoblet via HDMI og HDMI til tv'n (Toshiba 42" LCD REGZA)

Feil:

Ved lytting av musikk fra PC så lager forsterkeren en "klikke" lyd hver gang jeg bytter sang.

Av og til når jeg slår på reciveren og signalkildene kommer ikke bildet og lyden fram (virker som det blir hyppigere og hyppigere).

Også samme problem som deg med at først kommer lyden, så går det et halvt minutt til bildet kommer.

Bynner å bli irritert..

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er samme feilene som jeg hadde. Synes også at det ble dårligere lyd ved spilling av musikk.
    Sendte den inn på rep hos dalen. Der ble det utbedret HDMI kortet, samt DSP (Digital lyd del). Har akkurat fått den hjem igjen, så jeg har ikke fått testet den ennå. Gikk heldigvis på garantien.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •