Oppgradering av Abrahamsen; hvor mye "bedre" blir fjernkontrollmottak?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer OriginalRed sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Oppgradering av Abrahamsen; hvor mye "bedre" blir fjernkontrollmottak?

Trådtittel sier vel det meste. Har altså en Abrahamsen V2.0 jeg vurderer å sende inn til abrahamsen for en oppgradering. Er forsåvidt fornøyd med lyden slik den er nå, men irritererer meg noe over displayet og det at en kun kan bruke fjernkontrollen vannrett og vinkelrett mot forsterkeren. Har lest at oppgraderingen skal løse/forbedre fjernkontrollmottaket. Men hvor mye bedre blir det?

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ev. hvis noen sitter med en oppgradert versjon; hvordan er fjernkontrollmottaget på denne? Kan en "peke i vinkel" mot forsterkeren? (x, y og z retning.)

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hei på deg

Dersom ingen kan svare deg på spørsmålet ditt her, så send en mail til Abrahamsen. Jeg har alltid fått gode svar der.

Abrahamsen Audio | H e a r i n g i s B e l i e v i n g

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OriginalRed
    Ev. hvis noen sitter med en oppgradert versjon; hvordan er fjernkontrollmottaget på denne? Kan en "peke i vinkel" mot forsterkeren? (x, y og z retning.)
    Jeg testet litt akkurat nå på min V3, og mottaket er faktisk ganske bra. Jeg kan stå i ganske spiss vinkel og den virker fortsatt. Jeg trenger heller ikke å peke mot mottakeren i samme høyde. Holdt fjernkontrollen opp i lufta og pekte på skrå nedover, og den virket fortsatt.

Den virker også med 2-3 meter avstand, og nærmere 70 graders vinkel mot mottakeren.
    Jeg har ikke testet fjernkontrollen før oppgraderingen, men den oppgraderte kan jeg ikke klage på.

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørtes faktisk så mye bedre ut at jeg skal få fingeren ut og få sendt inn forsterkeren til Abrahamsen for en oppgradering! Mottaket nå er rett og slett helt håpløst! Er rart å måtte flytte seg bort fra sweetspot for å justere volum. Dette burde strengt talt vært i orden helt fra begynnelsen av, før forsterkeren havnet i butikk. Men kan jo ikke gjøre annet enn å tilgi Abrahamsen når en hører hvilken herlig lyd denne forsterkeren presser ut av ht mine

Hjertelig takk for en god beskrivelse!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •